خودروی رنو Twingo فیس لیفت به زودی عرضه خواهد شد

0

خودروی رنو Twingo فیس لیفت به زودی عرضه خواهد شد

آخرین به روز رسانی رنو Twingo به سال  ۲۰۱۴ باز می گردد، و عکس های جاسوسی که اخیراً از این خودروی جمع و جور منتشر شده است نشان می دهد که یک به روز رسانی ظاهری در استایل این خودرو اعمال گردیده است.

در حالی که به نظر می رسد کابین خودرو اندکی کوچک تر شده لکن این کمپانی سعی نموده زیبایی های ظاهری و جذابیت Twingo را همچنان حفظ کند.

بزرگترین تغییرات صورت گرفته توسط طراحان در نمای جلوی این خودرو و در قسمت پایین آن مشهود است.

در هر گوشه ای ورودی های هوای جدیدی به چشم می خورد که زیبایی نامحسوس و در عین حال چشمگیری را به این خودرو تحمیل می نمایند.

بخش مرکزی Twingo نیز نسبت به نسخه قبلی به نظر کمی گردتر شده است. با اینکه کمپانی رنو سعی نموده با استفاده از پوشش استتاری، تمام قسمت های خودرو را کاملا بپوشاند به نظر نمی رسد که چندان تغییر قابل توجهی در هیچ کدام از قسمت ها مشهود باشد.

پنجره مشبک و چراغ های عقب خودروی Twingo کنونی نیز دارای ظاهری درست همانند نسخه قبلی هستند. در قسمت پشت، چراغ های عقب به روز شده ای به چشم می خورند که به نظر می رسد دارای یک شکل گرد و طرحی متفاوت بوده و بخش سفید مستطیلی در مرکز آنها وجود داشته باشد.

طراحی جدید در رنو Twingo 

ظاهرا سپر خودروی رنو Twingo نیز شکلی کاملا متفاوت به خود گرفته است. در واقع این سپر نسبت به نسخه قبلی که دارای ظاهری صاف و فلت بود ظاهری مخروطی به خود گرفته که چشم ها را بیشتر به سمت خود جذب می کنند.

متاسفانه در این عکس های جاسوسی، هیچ تصویری از کابین خودرو موجود نیست، اما انتظار می رود رنو بخش هایی از قسمت داخلی خودرو را آپدیت کرده و به روز رسانی هایی را از لحاظ فناوری و پوشش اجزا اعمال نموده باشد.

مطالب مرتبط
روش جدید ترمیم استخوان های شکسته با قطعاتی از جنس استخوان

احتمالا بیشترین تغییرات در بخش تکنولوژی و اطلاعاتی کابین مشهود خواهد بود. بر خلاف بسیاری از نمونه های اولیه استتاری که قسمت اگزوز را پنهان می کنند اگزوز این خودرو که از گوشه عقبی آن بیرون زده کاملا مشهود است.

این اگزوز نشان می دهد که رنو در نظر دارد برخی تغییرات را در پیشرانه این مدل اعمال نماید و شاید آن را قوی تر از قبل سازد. برای مدل  Twingo طیف وسیعی از موتورهای عقب نصب شده ارائه شده که خریداران می توانند یک مدل را از بین آن ها انتخاب نمایند.

موتور اصلی این خودرو یک موتور ۳ سیلندر ۱.۰ لیتری با توان ۷۰ اسب بخار (۵۲ کیلو وات) است. علاوه بر این، یک موتور توربوشارژ ۹۰۰ سی سی با سه سیلندر و توان ۹۰ اسب بخار (۶۷ کیلو وات) نیز عرضه خواهد شد. مدل سطح بالای GT-RG با توانی معادل ۱۱۰ اسب بخار (۸۲ کیلو وات) نیز پس از ارائه نمونه اولیه عرضه خواهد گردید.

اختصاصی ورد نگار – هرگونه کپی بداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.