دوچرخه سواری آرنولد شوارتزنگر در مخالفت با دونالد ترامپ

0

دوچرخه سواری آرنولد شوارتزنگر در مخالفت با خروج دونالد ترامپ از پیمان اقلیمی پاریس

دوچرخه سواری آرنولد شوارتزنگر: هنرمند و فرماندار سابق کالیفرنیا، آرنولد شوارتزنگر، فعال محیط زیست، برای اعتراض به تصمیم رئیس جمهور دونالد ترامپ برای خروج ایالات متحده از موافقتنامه پیمان اقلیمی پاریس در میان پاریس، دوچرخه سواری کرد.

دوچرخه سواری آرنولد شوارتزنگر

قبل از ملاقات با شهردار، آن هیگل و صحبت در مورد رویداد تغییرات آب و هوایی، شوارتزنگر از دوچرخه سواری اش در خیابان های پاریس فیلمبرداری کرد.
شوارتزنگر ادعا می کند تصمیم ترامپ برای خروج ایالات متحده از قرارداد اقلیمی پاریس که توسط باراک اوباما امضا شده بود، بی عدالتی در حق ایالات متحده است.

شوارتزنگر گفت: “مهم نیست که دونالد ترامپ از توافق نامه پاریس عقب نشینی کند، چرا که بخش خصوصی از بین نمی رود، بخش دولتی از بین نمی رود، دانشگاه ها رها نمی شوند، دانشمندان منصرف نمی شوند، مهندسین دست از کار نمی کشند و هیچ کس دیگر خارج نمی شود.

دوچرخه سواری آرنولد شوارتزنگر و مخالفت جدی با دونالد ترامپ

دونالد ترامپ، تنها خودش را از توافقنامه پاریس بیرون کشید، پس نگران نباشید. او ادامه داد: “ما به عنوان زیر مجموعه ملی می خواهیم این کاستی را جبران کنیم و آن را ادامه دهیم. ما به مبارزه ادامه خواهیم داد و آینده ای برای فرزندان و نوه هایمان خواهیم ساخت زیرا این مسئولیت ماست و هیچکس ما را متوقف نخواهد کرد. “


شوارتزنگر، که کالیفرنیا را به عنوان یک جمهوریخواه اداره می کند، خواستار (انقلاب مردمی) برای ادامه مبارزه با گرمایش جهانی شده است و در ماه اوت پروژه خود را آغاز کرد و قصد دارد قانون های محلی را در مورد چگونگی تصویب قانون تغییرات اقلیمی بدون تصویب فدرال ارائه کند.

ستاره سابق ترمیناتور هم تبدیل به یک منتقد برجسته دونالد ترامپ شده است، قبلا اعلام کرد که می خواهد «چهره ترامپ را خراب کند» و از جان کشیچ، وزیر اوهایو، خواست تا در سال ۲۰۲۰ در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان نامزد جمهوری خواه در برابر ترامپ مبارزه کند.

مطالب مرتبط
9 نه نکته جالب و باورنکردنی در مورد آرنولد شوارتزنگر

ویدئوی دوچرخه سواری آرنولد شوارتزنگر و سخنرانی او:

بیشتر بخوانید:

خوابیدن آرنولد شوارتزنگر در زیر مجسمه خود

۹ نه نکته جالب و باورنکردنی در مورد آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر، تمرین در سن ۷۰ سالگی و سخنرانی علیه ترامپ

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.