مدل جدید رنج روور ایووک

0

مدل جدید رنج روور ایووک

رنج روور ایووک : نسل فعلی رنج روور ایووک، همچنان مدل پرچمدار پر فروش این نام تجاری بریتانیایی به حساب می آید.

اما پس از گذشت شش سال ماندن این مدل در بازار، کم کم موقع آن فرارسیده که این خودروی جذاب بازنشسته شود.

کمپانی لندروور در حال حاضر بر روی یک مدل جدید کار می کند که قرار است با حفظ ابعاد اساسی مد روز و با کیفیتی بهتر عرضه شود.

عکس های جاسوسی منتشر شده، نمونه اولیه  مدل ایووک جدید را نشان می دهد که به طور کامل پوشانیده شده است و احتمالا با همین بدنه نیز وارد بازار خواهد شد.

تمام بخش های بیرونی در فویل کامو کاور شده، اما با رعایت مسائل امنیتی، باز هم شباهت واضح بین این نسخه جدید و  رنج روور ولار انکار نشدنی است.

مشخصات فنی رنج روور ایووک

کمپانی لندروور می خواهد در نسخه جدید رنج روور ایووک، فضای داخلی بیشتری را برای سرنشینان فراهم آورد تا آنها در هنگام مسافرت و سواری با این خودرو، احساس بهتری داشته باشند.

اگر چه این خودرو، مدل کاملا جدیدی از ایووک نیست و از نسخه تکامل یافته همان معماری D8 مدل فعلی در آن استفاده شده، با این حال، سخت افزاری که در زیر بدنه جذاب این خودرو به کار گرفته شده است، به نحوی بهینه سازی شده تا این SUV راحت تر و کارآمد تر از نسخه قبلی خود باشد.

ایووک جدید می تواند اولین خودروی سبک هیبریدی لندروور باشد.

اگر شایعات به گوش رسیده درست باشند، یک سیستم متشکل از یک موتور گازسوز ۱.۵ لیتری Ingenium به همراه یک موتور الکتریکی جمع و جور که توسط یک سیستم الکتریکی ۴۸ وات پشتیبانی می شود در مدل جدید رنج روور ایووک به کار گرفته خواهد شد.

مطالب مرتبط
چرا ناخن های افراد ظاهری متفاوت دارد؟

اما اگر تمام مشخصات این خودرو نیز تایید شوند باز هم، تصور نمی شود که ایووک جدید قبل از سال آینده به تولید انبوه برسد.

علاوه بر قدرت هیبریدی، نسل بعدی ایووک نیز از وجود موتورهای توربوشارژر تنفس طبیعی چهار سیلندر گازی و دیزلی خانواده Ingenium با توان ۱۵۰ تا ۱۱۲ اسب بخار (۲۲۴ کیلووات) بهره خواهند برد.

هر چند تمام واحدهای مورد استفاده در نسل های آتی این خودرو، برای صرفه جویی بیشتر در مصرف سوخت و انتشار گازهای گلخانه ای و میزان CO2 کمتر، اصلاح گردیده اند.

رنج روور ایووک، در اوایل ماه اکتبر سال ۲۰۱۸، در نمایشگاه اتومبیل پاریس، برای نخستین بار به صورت رسمی رونمایی خواهد شد و پس از آن تا پایان سال یا اوایل سال ۲۰۱۹ به تولید انبوه خواهد رسید.

تهیه شده توسط : سهیلا دوست پژوه

منبع : motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.