رندر فوق العاده جذاب سدان ولوو S60

0

رندر فوق العاده جذاب سدان ولوو S60

بعد از ولوو V60 جدید، S60 جدیدترین و آخرین نسخه مدل قدیمی ولوو است که  قرار است با نشانه های طراحی جدید و آپشن های بی نظیر مد نظر این کمپانی خودرو سازی سوئدی به روز شود.

اولین نمونه این سدان استثنایی اوایل تابستان امسال قبل از اینکه وارد مرحله فروش شود در مرکز تولید کارولینای جنوبی این کمپانی رو نمایی خواهد شد و در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

بعد از آن در سال جاری و یا در اوایل سال ۲۰۱۹ برای فروش به بازارهای جهانی عرضه می گردد. اما قبل از آن هنرمندان طراحی تیزر، به صورت دیجیتال، تصور این سدان جدید را طراحی نموده اند که تماشای آن لبخند را به چهره هر بیننده ای می آورد.

با کار بر روی تصاویر و تیزرهای قبلی Volvo S60 که در دنیای دیجیتال نشت کرده بود، و با اندکی دستکاری این تصاویر، این طراح توانست تصاویر جذابی را خلق نماید.

تقریبا تمام نشانه های مشابه برادر بزرگ تر این سدان یعنی مدل S90 و حتی کوپه S60 در این عکس ها به چشم می خورد، اما با توجه به این تصاویر جذاب گویا قرار است از تیپ های اگزوز چهار تایی و چند عنصر دیگر در این مدل جدید استفاده شود که ظاهر منحصر به فردتری را برای این خودرو به ارمغان خواهد آورد.

پیش بینی طراحی VOLVO S60 جدید

هر چند که هنور ما هیچ ایده ای در مورد ظاهر طراحی شده این خودرو از قسمت جلو گرفته تا بخش عقب نداریم  و دقیق ترین تصور ما از نمای جدید قسمت جلوی این خودرو همان تصاویری بود که از طریق مدیر عامل شرکت ولوو به دنیای دیجیتال نشت کرده بود لکن ما می توانیم تصور کنیم که این خودرو به نسخه قبلی مدل V60 بی شباهت نخواهد بود.

مطالب مرتبط
جزئیاتی در رابطه با مدل جدید A45 مرسدس ای ام جی و رونمایی آن در سال 2019

ویژگی هایی مانند چراغ های جلو Thor’s Hammer و طراحی پنجره مشبک دوقلو مطمئنا سبب خواهد شد که این خودرو بیش از پیش چشمگیر شود.

همانطور که گفته شد، ولوو S60 جدید تنها  تا چند ماه دیگر رونمایی خواهد شد. این شرکت تصمیم گرفته است که سدان جدید خود را در کارولینای جنوبی به نمایش بگذارد در حالی که اولین مدل V60 در کشور اصلی ولوو یعنی سوئد رونمایی شده بود. شرکت تولیدی جدید ولوو در بخش جنوبی برکلی واقع شده است.

تا آنجا که به قدرت خودرو مربوط می شود، انتظار می رود سدان S60 جدید شاهد ارتقا قابل توجهی باشد. در واقع انتظار می رود که خودروی V60 ولوو با یک پیشرانه پلاگین هیبریدی T6 با توانی در حدود ۳۴۰ اسب بخار (۲۵۳ کیلووات)، و یا با پیشرانه پلاگین هیبرید T8 دوقلو که توانی معادل ۳۹۰ اسب بخار (۲۹۰ کیلووات) و گشتاوری در حدود ۴۷۲ پوند پا (۶۳۹ نیوتن متر) را در پلتفرم تمام چرخ متحرک تولید می کند عرضه شود.

انتظار می رود خودروی S60 نیز از همین پیشرانه یا چیزی شبیه به آن استفاده نماید.

تصاویر زیبایی از ولوو V60 2019

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.