رندر کراس اوور کانورتیبل T-Roc Cabrio

0

رندر کراس اوور کانورتیبل T-Roc Cabrio

کراس اوور : کمپانی های خودروسازی مدام در تلاش و تکاپو هستند تا بتوانند با استفاده از تاکتیک های جدید در بازار پر انرژی و شلوغ اس یو وی باقی بمانند.

بنابراین مدام مدل های جدیدی معرفی می شوند، برخی از مدل های چهار درب کنار گذاشته می شوند، و تعداد زیادی از گزینه های در دسترس برای جلب توجه به کار گرفته می شوند.

بنابراین، نباید از شنیدن این خبر که تازه وارد ترین کراس اوور فولکس واگن با نام T-Roc به زودی سقف خود را از دست می دهد، چندان تعجب کنید.

گویا کمپانی های خودرو سازی، هر کاری را برای جلب توجه و ایجاد تنوع انجام می دهند.

آخرین رندر منتشر شده توسط Automedia هیچ چیز شگفت آوری را در این خودرو نشان نمی دهد.

تنها چیزی که در تصاویر به چشم می خورد یک خودروی کراس اوور کانورتیبل است.

استراتژی این کمپانی برای تولید چنین خودرویی این است که اگر مردم سدان های کانورتیبل را خریداری نمی کنند، پس شاید آن ها یک کراس اوور بدون سقف را خریداری کنند.

ظاهر نارنجی رنگ با هایلایت های روشن، خودروی T-Roc Cabrio را بیش از پیش جذاب نموده است. با این وجود، مقایسه بین T-ROC و سایر اس یو وی های کانورتیبل چندان کار سختی نیست.

در واقع نسخه های کانورتیبل خودروهای نیسان Murano Cross Cabriolet و Land Rover Range Rover Evoque Convertible نیز ساخته شده اند و این کار، کار جدیدی به حساب نمی آید.

سرمایه گذاری ۸۰ میلیون یورویی روی کراس اوور T-Roc Cabrio

این تولید کننده برای تولید خودروی کراس اوور خود، ۸۰ میلیون یورو سرمایه گذاری نموده، و برآورد کرده که این خودرو به سود ۱۰۰ میلیون دلاری در ایالات متحده دست خواهد یافت.

مطالب مرتبط
بررسی کامل چانگان CS85 شاسی بلند اسپرت چینی

این خودرو در کارخانه Osnabrück فولکس واگن تولید خواهد شد. ما امیدوارم که کراس اوور کانورتیبل T-Roc Cabrio دارای همان اشکالاتی نباشد که دیگر اس یو وی ها از آن رنج می برند.

علاوه بر کانورتیبل بودن این خودرو ، فضای حمل بار نیز جزو دیگر آپشن های این اس یو وی به حساب می آید اما، این فضای بار سبب گشته که فضای موجود برای پای مسافرین عقب کاهش یابد.

این امر به معنی ورود و خروج سخت تر برای مسافران عقب خواهد بود.

کراس اوور کانورتیبل T-Roc یک خودروی تازه کار و جدید است که در حال حاضر نیز در بازار موجود نیست.

با این حال ترکیب این کراس اورر با چیزی منحصر به فرد به جلب توجه مشتریان کمک می نماید.

تولید فولکس واگن T-Roc Cabrio در سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. بنابراین انتظار می رود که متعاقبا جزئیات بیشتری در خصوص این کراس اوور کانورتیبل ارائه گردد.

تصاویر زیبایی از فولکس واگن T-Roc Cabrio

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.