روح سر زنده و شاد آخرین نسل از زنان هندی قبیله آپاتانی با مهره های بزرگی در بینی هایشان

بینی زنان قبیله آپاتانی

0

روح سر زنده و شاد آخرین نسل از زنان قبیله آپاتانی با مهره های بزرگی در بینی هایشان

زنان و مدل بینی : هنگامی که به روستای آپاتانی در شمال شرقی هند بروید، احساس گرما و مهمان نوازی مردم محلی آن جا شما را فریفته ی این خطه خواهد کرد.

اما هر چقدر هم که بخواهید بی اعتنا باشید نمی توانید به بینی زنان مسن این ناحیه که مهره های بزرگی را در پره های بینی خود فرو کرده اند بی توجه باشید. من از  قبایل مختلفی در سراسر جهان بازدید کردم و به مناطق مختلفی سفر نموده ام اما؛ این اولین باری است که با چنین چیزی مواجه می شوم و می بینم که زنان یک منطقه چهره خود را این گونه آرایش کنند.

جراحی بینی راهی برای ربوده نشدن زنان

اما آن چه که بیشتر باعث تعجب من شد داستانی بود که در پشت این آرایش بینی قرار داشت. داستان های افسانه ای این محله نشان می دهند که این مراسم زمانی آغاز شد که بزرگان قبیله تصمیم گرفتند راه چاره ای برای جلوگیری از ربوده شدن دختران زیبای قبیله توسط مهاجمان قبایل دیگر پیدا کنند.

آن ها تصمیم گرفتند که بینی این دختران را از همان کودکی  با مهره های عجیب و بزرگ بدین شکل در اورند  و صورت دختران را هم پر از خالکوبی کنند تا آن ها کمتر مورد توجه مهاجمان قبایل دیگر قرار گیرند.

ممنوعیت جراحی بینی در این قبیله

با گذشت زمان، این مراسم از یک ضرورت به شیوه ای مرسوم تبدیل شد که در فرهنگ آن ها جای گرفت. این عکس ها آخرین نسل از زنان آپاتانی را با مهره های بینی بسیار بزرگ و بد فرم نشان می دهد هر چند این کار دیگر در این قبیله انجام نمی شود، زیرا دولت این عمل را از سال ۱۹۷۰ به بعد ممنوع کرده است. در زیر  می توانید مجموعه ای از عکس های این  زنان آپاتانی شاد و سر زنده را مشاهده کنید. با مشاهده ی این عکس ها نا خود آگاه لبخند بر لبان شما می نشیند:

مطالب مرتبط
برخورد یک ستاره دنباله دار با منظومه شمسی و سرازیز شدن محتویات آن بر منظومه شمسی

. اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.