رونمایی آئودی از ای ترون الکتریکی ویژن گرن توریزمو

0

رونمایی آئودی از ای ترون الکتریکی ویژن گرن توریزمو

ای ترون : شرکت آئودی هر سال مدل جدیدی از محصولات خود را معرفی کرده و در بازار عرضه می دارد. یکی از آنها خانواده سری A بوده که در مدل های مختلفی شاهد معرفی و عرضه آنها بودیم.

تیزر ویدیویی کوتاهی در هفته ی پیش منتشر شد که در آن از مدل مفهومی و تمام برقی ای ترون ویژن گرن توریزمو با قدرت ۸۱۵ اسب بخار به طور رسمی رونمایی شد.

این خودرو به طور انحصاری برای سری بازی های ویدئویی گرن توریزمو طراحی شده بود ولی الان به دنیای واقعی راه پیدا کرده است درست مانند مدل های مفهومی برنامه ی ویژن گرن توریزمو که همگی به دنیای واقعی راه پیدا کردند.

خودروی تمام برقی ای ترون ویژن گرن توریزمو، دارای سه موتور الکتریکی می باشد که هر یک از موتور های این خودرو دارای ۲۱۸ اسب بخار هستند که در مجموع خودرویی با ۸۱۵ اسب بخار را تشکیل داده اند، به گونه ای که دو تا از موتور های الکتریکی این خودرو در عقب آن و یک موتور الکتریکی دیگر در جلوی این خودرو قرار گرفته اند.

مشخصات فنی

این خودروی بی نظیر با داشتن ۸۱۵ اسب بخار قادر است سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۲.۵ ثانیه طی کند که این واقعا شگفت انگیز است. علاوه بر این، این خودرو دارای سیستم تمام چرخ محرک آئودی کواترو نیز است.

وزن خودروی تمام برقی ای-ترون ویژن گرن توریزمو، ۱۴۵۰ کیلوگرم است یعنی این خودرو به ازای هر اسب بخار دارای ۱.۷۸ اسب بخار است.

تیم مهندسی این خودرو اعلام کرده اند که توزیع وزن در این خودرو به شکل ۵۰ / ۵۰ می باشد تا نهایت فرمان پذیری برای راننده حاصل شود.

جالب است بدانید که از خودروی تمام برقی ای ترون ویژن گرن توریزمو در این هفته به عنوان تاکسی مسابقه ای در گرن پری مسابقات فرمول E استفاده می شود.

مطالب مرتبط
لامبورگینی اسپادا، اسطوره ای کلاسیک از لامبورگینی

مدت زمانی که برای ساخت چنین خودروی صرف شده است ۱۱ ماه می باشد. یکی از اعضای هیئت مدیره خودروی تمام برقی ای-ترون ویژن گرن توریزمو اعلام کرده است که به دلیل افزایش اهمیت خودرو های برقی، آئودی اولین برند خودرو سازی بود که در سال ۲۰۱۷ به مسابقات فرمول E وارد شد.

تیم توسعه این خودرو در حال توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر خودرو های برقی می باشد و با طراحی و عرضه ی خودروی تمام برقی ای-ترون ویژن گرن توریزمو و استفاده از آن به عنوان خودرو های حمل و نقل تجربه ای عملی از سواری با خودروی برقی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت آئودی مراجعه کنید.

تصاویر زیبایی از آئودی ای ترون

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.