رونمایی سامسونگ از اسپیکر هوشمند Aurora

0

رونمایی سامسونگ از اسپیکر هوشمند Aurora

سامسونگ را می توان یکی از برندهای مطرح تولیدکننده گوشی هوشمند دانست که هر سال نسل جدیدی از دیوایس های خود را معرفی کرده و در اختیار مخاطب قرار می دهد.

شرکت سامسونگ در این اواخر از اسپیکری هوشمند به نام Aurora که از نسخه ی پرتوتایپ می باشد در نمایشگاه SXSW 2018 رونمایی کرده است که نمی توان گفت که اتفاق و یا خبر مهمی به حساب می آید چرا که طی سال های اخیر اسپیکر های هوشمند بسیاری طراحی و به بازار عرضه شده اند با این حساب تمامی کاربران و رقبا به دنبال اسپیکر هوشمندی هستند که دارای ویژگی خاصی باشد و به نوعی با سایر اسپیکر های هوشمند تفاوت داشته باشد به گونه ای که تمامی کاربران اسپیکر های هوشمند را غافلگیر کند ، البته می توان گفت که شرکت سامسونگ با رونمایی از این اسپیکر هوشمند بخشی از این خواسته های کاربران را برآورده کرده باشد چرا که این اسپیکر دارای ویژگی است که آن را از سایر اسپیکر های هوشمند به طور کلی متمایز می کند و آن هم این است که Aurora به تلفن همراه هوشمند شما متکی است .

اسپیکر Aurora به شکل بلوتوثی می باشد به گونه ای که بر روی آن درگاهی مخصوص برای داک کردن موبایل هوشمند سازگار تعبیه شده است از این رو ، این اسپیکر هیچ گونه میکروفون ، پردازنده و البته قطعه ی سخت افزاری ندارد .

یکی دیگر از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد اسپیکر Aurora سامسونگ نمایشگر آن است چرا که از نمایشگر طراحی شده در این اسپیکر برای نمایش کاراکتری هولوگرافیک استفاده شده است که به صدای کاربر حساس است و با شنیدن صدای او از خود واکنش نشان می دهد .

مطمئنا این دیوایس سامسونگ نیز به همراه یک اپلیکیشن عرضه خواهد شد چرا که هنوز مشخص نیست اسپیکر Aurora با کدام یک از تلفن های همراه هوشمند سازگار باشد ، البته به دلیل اینکه این اسپیکر سامسونگ هنوز در حال توسعه می باشد اطلاعات چندانی از آن در دست نیست و به همین دلیل مشخص نیست که با کدام یک از تلفن های همراه هوشمند سازگاری داشته باشد .

مطالب مرتبط
فورد F-150 2018 نسل جدید رویای فورد

یکی از جالب ترین ویژگی های اسپیکر Aurora این است که با متکی بودن این اسپیکر به تلفن همراه هوشمند ، زمانی که شما تلفن همراهتان را  به شارژ متصل می کنید هم زمان این اسپیکر نیز شارژ می شود ، از این رو می توان گفت که سامسونگ قصد داشته است تا کارایی جدیدی را تعریف کند .

خبر خوب برای کاربرانی که قصد دارند یک اسپیکر خریداری کنند که اقتصادی باشد و هزینه ی بالایی نداشته باشد این است که اسپیکر Aurora سامسونگ به دلیل اینکه هیچ یک از قطعات داخل آن جای نگرفته اند دارای هزینه ی تولید پایینی می باشد که امکان خرید یک اسپیکر هوشمند را برای کاربرانی که نمی خواهند هزینه ی زیادی را برای خرید یک اسپیکر بپردازند فراهم کرده است .

همانطور که اشاره کردیم اسپیکر Aurora سامسونگ هنوز در مرحله ی توسعه می باشد به همین دلیل اطلاعاتی در زمینه ی قیمت ، تاریخ عرضه و … آن در دست  نمی باشد . به نظر می رسد که این بار شاهد یک اسپیکر کاملا جدید باشیم .

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.