رونمایی فولکس از Golf GTI TCR Concept

0

رونمایی فولکس از گلف Golf GTI TCR Concept

شرکت فولکس واگن به تازگی از هاچ بک گلف Golf GTI TCR Concept رونمایی کرده است. مدلی از سری GTI که تحت عنوان Golf GTI TCR Concept شناخته می‌شود.

این مدل به پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوشارژ ۲۹۰ اسب بخاری مجهز است و قادر بوده عملکرد بالایی از خود نشان دهد. با چنین پیشرانه ای که فولکس در نظر گرفته، Golf GTI TCR Concept می تواند به سقف سرعت ۲۴۸ کیلومتربرساعتی برسد و ۰ تا ۱۰۰ کمتر از ۴.۵ ثانیه ای داشته باشد.

در طراحی نیز ظاهری مدرن و کانسپت به این مدل داده شده که مطابق نام آن می باشد. رینگ های ۱۹ اینچی آلیاژی مشکی در کنار آینه بغل های مشکی و سیستم اگزوز دوگانه تیتانیومی، ظاهری اسپرت به Golf GTI TCR Concept بخشیده است. طرح هایی نیز در قسمت کناری این خودرو قابل مشاهده است که نظر هر فردی را به خود جلب می کند.

در فضای داخلی می توان شاهد صفحه نمایش لمسی با سیستم سرگرمی فولکس واگن، فرمانی اسپرت، صندلی های آلکانترایی با خطوط قرمز و برخی ویژگی اسپرت دیگر، Golf GTI TCR Concept را به هاچ بک قابلی تبدیل می کند.

فولکس محصول جدید خود Golf GTI TCR Concept را مدلی ارزشمند از سری GTI محسوب شده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. قیمت و تاریخ عرضه این مدل منحصربفرد اعلام نشد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

مطالب مرتبط
تیزرهای رسمی آئودی A6 2019

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.