رونمایی هیوندا از Genesis G70 2019

0

رونمایی هیوندا از جنسیس جی ۷۰ ۲۰۱۹

شرکت هیوندا به تازگی در جریان نمایشگاه اتومبیل نیویورک از خودرو جدید جنسیس جی ۷۰ ۲۰۱۹ خود رونمایی کرده است. جنسیس که بخش لوکس هیوندا بوده با معرفی Genesis G70 2019 محصولی را رونمایی کرده که در نوع خود بی نظیر است. این مدل در مقایسه با G80 و G90 رده پایین تر بوده و ابعاد کوچکتری دارد اما مشخصات قابل توجهی توسط برند کره ای در نظر گرفته شده است.

جنسیس جی ۷۰ ۲۰۱۹

هیوندا سه پیشرانه مختلف را برای این سدان خود در نظر گرفته که باید به مدل چهار سیلندر ۲۵۲ اسب بخاری، ۳.۳ لیتری توربو دوقلو شش سیلندر ۳۶۵ اسب بخاری و چندی دیگر اشاره کرد. هر دو نسخه با سیستم دو چرخ عقب محرک عرضه می شوند که به شکل اختیاری مدل چهار چرخ محرک نیز قابل تهیه است. یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک نیز در نظر گرفته شده که قدرت بالایی را به اتومبیل هیوندا شرکت جنسیس می بخشد. این پیشرانه ها می توانند جنسیس در کمتر از ۴.۵ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر برساعت برسانند.

البته مشتریان می توانند گزینه ای با گیربکس دستی نیز خریداری کنند که عملکرد بهتری در بخش فنی خواهد داشت. یک گیربکس ۶ سرعته در کنار پیشرانه ۲.۰ لیتری قرار می گیرد که عملکردی قابل توجه را به جنسیس جی ۷۰ ۲۰۱۹ می بخشد و آن را به سدانی قابل تبدیل می کند. در کنار پیشرانه های موردبحث، G70 دارای قابلیت راه اندازی به شکل ریموتی بوده و شامل سیستم ترمز برمبو، رینگ های ۱۹ اینچی و تایرهای Michelin Pilot Sport 4S می شود.

جنسیس فناوری کمک راننده نیز به خودرو خود افزوده است که شامل عدم برخورد به جلو، عدم خروج از خط، هشدار راننده برای عدم خواب آلودگی و برخی دیگر می شود. G70 تابستان سال جاری در رنگ های مشکی، سفید، خاکستری، نقره ای، آبی، قرمز و چندی دیگر به فروش می رسد. متاسفانه تاریخ دقیق عرضه و قیمت این سدان اسپرت و لوکس هیوندا نامشخص باقی مانده است.

مطالب مرتبط
بررسی میت 10 پرو هواوی

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.