رویداد سرفیس مایکروسافت در ۲ اکتبر برگزار می شود

برای سال 2018 نیز کمپانی ردموندی در نظر داشته چندین محصول جدید از سری سرفیس را معرفی کرده و عرضه دارد. براساس گزارش ها مایکروسافت می خواهد در 2 اکتبر یا 10 مهر سال جاری رویداد سرفیس را برگزار کند. رویدادی که در آن باید شاهد رونمایی چندین مدل دستگاه سرفیس از جمله سرفیس بوک 3، سرفیس پرو 6 و سرفیس استودیو 2 اشاره کرد.

0

رویداد سرفیس مایکروسافت در ۲ اکتبر برگزار می شود

سرفیس مایکروسافت : شرکت مایکروسافت هر سال پاییز با برگزاری رویداد سرفیس نسل جدید دستگاه های سری سرفیس را معرفی کرده و موجب بروزرسانی دستگاه های خود می شود.

برای سال ۲۰۱۸ نیز کمپانی ردموندی در نظر داشته چندین محصول جدید از سری سرفیس را معرفی کرده و عرضه دارد. براساس گزارش ها مایکروسافت می خواهد در ۲ اکتبر یا ۱۰ مهر سال جاری رویداد سرفیس را برگزار کند. رویدادی که در آن باید شاهد رونمایی چندین مدل دستگاه سرفیس از جمله سرفیس بوک ۳، سرفیس پرو ۶ و سرفیس استودیو ۲ اشاره کرد.

هر یک از این دستگاه ها نسبت به مدل پیشین خود طراحی بهبود یافته و مشخصات رده بالاتری دارند. البته مشخص نیست مایکروسافت برای رویداد ۲ اکتبر چه برنامه ای در سر داشته و چگونه دیوایس هایی را شاهد خواهیم بود. اما پیش بینی می شود سرفیس های جدید از نسل هشتم پردازنده کافی لیک اینتل، صفحه نمایش ۳۰۰۰*۲۰۰۰ پیکسلی، سیستم عامل ویندوز ۱۰ و چندی دیگر برخوردار باشند.

گذشته از آن دستگاه اندرومدا نیز دیگر محصول مایکروسافت بوده که به عنوان گوشی هوشمند تاشو مایکروسافت شناخته می شود. به هر حال برای کسب اطلاعات دقیق باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه مایکروسافت در این رویداد مهم چیست.

تاکنون شایعات بسیاری پیرامون رویداد سال ۲۰۱۸ سرفیس مایکروسافت منتشر شده و هیچ یک به تایید یا تکذیب ردموندی ها نرسید.

مایکروسافت سرفیس دستگاهی از خط رایانه‌های حمل شونده (تبلت) طراحی و معرفی شده از سوی شرکت مایکروسافت است. عنوان مدل نخست‌اش سرفیس و مدل دوم آن سرفیس حرفه‌ای (Pro) خواهد بود

این دستگاه در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار آمریکا آماده ارائه گردید. این دستگاه در تاریخ ۱۸ ژوئن ۲۰۱۲ از سوی مدیر عامل اجرایی مایکروسافت، استیو بالمر در لوس آنجلس معرفی شد و در جریان نمایش سیستم عامل دستگاه از کار ایستاد.

مطالب مرتبط
سرفیس پرو لپتاپی در ظاهر تبلت

هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.