طراح رژیم غذایی خودتان باشید

رژیم غذایی – تاد هاف با مدیریت وزنش در طول زندگی خود، مشکل داشت، اما در نهایت توانست بیش از ۱۰۰ پوند از وزنش را کم کند و با دنبال کردن برخی از استراتژی های ساده، وزن ایده آل خود را حفظ کند.

هاف میگوید که رژیم غذایی که دیگران به او ارائه میکردند در مورد او عمل نمیکرد چرا که ایده ها و نظرات دیگران برای کاهش وزن، نباید لزوما برای شما نیز کارآمد باشد. در این کتاب،” طراح رژیم غذایی خودتان باشید”،  آنچه را که در مورد رژیم غذایی آموخته است به اشتراک میگذارد و به شما در طراحی برنامه ای که مخصوص خودتان و نوع بدن و شیوه زندگیتان باشد، کمک میکند.

مبانی طراحی رژیم غذایی

این رژیم غذایی، یک برنامه رژیم غذایی معمولی و ساختاری نیست، بلکه به شما می آموزد که چگونه وزن خود را با توجه به حوزه های مختلف زندگی خود کاهش دهید. شما کنترل واکنشهای رفتاری و احساسی که ممکن است سبب افزایش وزن شوند و همچنین روش های مختلفی را برای بهبود عادات غذایی خود یاد خواهید گرفت و تکنیک هایی که برای شما مناسب است را پیدا خواهید کرد.

به گفته هاف، هیچ مشکلی وجود ندارد که باعث اضافه وزن شما شود، به این معنی که فقط یک راه حل واحد وجود ندارد. برای از دست دادن وزن، شما نیاز به طراحی یک طرح دارید که به فردیت شما توجه داشته باشد و چالش های شما را شناسایی کند، در حالی که بر نقاط قوت  شما نیز تاکید میکند. نتیجه این است که شما به طور مداوم رژیم غذایی و شیوه زندگی خود را بهبود خواهید بخشید.

با استفاده از یک فرایند ساده گام به گام، یک برنامه رژیم غذایی را طراحی میکنید که به شما کمک میکند تا وزن خود را کم کرده و همچنین از طریق پیروی از یک شیوه زندگی سالم، وزن ایده آل خود را حفظ کنید. به جای اینکه به شما آموزش دهد که چه چیزی را بخورید، اطلاعاتی درباره اینکه چرا در گذشته گرفتن رژیم برایتان دشوار بوده، ارائه میدهد. پس از آن شما با استراتژی ها و مهارت های مثبتی روبرو خواهید شد که به شما کمک میکند تا بر موانعی که باعث میشود نتوانید وزن خود را کاهش دهید، غلبه کرده و موفق شوید.

مطالب مرتبط
رژیم غذایی برنج قهوه ای | فواید + برنامه غذایی هفتگی

غذاهای توصیه شده

هویج ، اسفناج، میوه، تخم مرغ پخته شده،سبزیجات، سالسا، ذرت بو داده بدون چربی.

نمونه رژیم غذایی

این رژیم غذایی شامل برنامه غذایی نمی شود.

توصیه های ورزشی

این کتاب شامل استراتژی هایی است که به شما کمک میکند تا به طور طبیعی میزان تمرینات جسمانی و فعالیت های روزانه خود را افزایش دهید. شما همچنین میتوانید عواملی را که ممکن است در انگیزه و توانایی شما در انجام تمرینات ورزشی تداخل ایجاد کند شناسایی کرده و آنها را از بین ببرید.

نکات مثبت

به شما این امکان را میدهد تا یک برنامه رژیم غذایی را با توجه به نیازهای منحصر به فرد خودتان طراحی کنید.

میتواند با هر برنامه رژیم غذایی ارتباط برقرار کند.

افرادی که رژیم میگیرند، انعطاف پذیری بیشتری برای انتخاب غذاهای خود دارند.

نقش عوامل روانی را بر کنترل وزن موثر میداند.

نظارت و کنترل بر وزن روزانه را افزایش میدهد، که با شانس و موفقیت بیشتری برای کاهش وزن همراه است.

وب سایت طراح رژیم غذایی ابزارهای اضافی را مورد پشتیبانی قرار میدهد.

نکات منفی

شامل یک برنامه رژیم غذایی از پیش ساخته شده، نمیشود.

افرادی که رژیم میگیرند، نیاز به پیدا کردن اطلاعات از منابعی دیگر در مورد چگونگی انتخاب غذاهای سالم برای کاهش وزن دارند.

برای رسیدن به نتایج، ممکن است زمان زیادی را صرف کنید.

نتیجه گیری

این رژیم غذایی، در شناسایی عوامل موثر بر توانایی های شما در از دست دادن وزن کمک کرده و روش هایی را که برای بدن و شیوه زندگی شما مناسب است، را کشف میکند و مجموعه ای وسیع از استراتژی های عملی را  برای شما فراهم میکنند تا بتوانید یک زندگی سالم داشته باشید و وزن خود را مدیریت کنید.

نظرات بسته شده است.