زد تی ای از استفاده اندروید محروم می شود

0

زد تی ای از استفاده اندروید محروم می شود

زد تی ای : شرکت ZTE را باید از برندهای شناخته شده صنعت تلفن همراه دانست که چند سالی به فعالیت در این زمینه می پردازد و توانسته با عرضه محصولاتی قابل توجه نظر هر فردی را به خود جلب کند.

به تازگی وزارت بازرگانی ایالات متحده ی آمریکا شرکت های آمریکایی را از همکاری و داد و ستد با کمپانی ZTE به دلیل تبعیت نکردن این کمپانی از توافق نامه های قبلی منع کرد.

کمپانی ZTE، شرکت طراح و تولید کننده ی تلفن های همراه هوشمند است که تاکنون موبایل های هوشمند باکیفیت و ارزان قیمت آنلاکی را در بازار های تلفن های همراه هوشمند ارائه داده است از این رو کمپانی زد تی ای بعد از کمپانی های تولید کننده ی موبایل های هوشمند اپل، سامسونگ و ال جی که به ترتیب در جایگاه های اول، دوم و سوم در بین شرکت های سازنده ی تلفن های همراه هوشمند قرار گرفته اند، در جایگاه چهارم قرار دارد.

البته امکان دارد با چنین تحریمی که کمپانی ZTE از سوی وزارت بازرگانی ایالات متحده ی آمریکا شده است آینده ی خوشی در انتظارش نباشد چرا که این کمپانی بسیار از قطعات سخت افزاری و نرم افزاری خود را به ویژه چیپست های تلفن های همراه هوشمند خود را از کمپانی های آمریکایی تامین می کرد و با آنها همکاری داشت از این رو امکان ضربه خوردن برای این کمپانی وجود دارد.

با وجود چنین تحریمی برخی از خبرگذاری ها از آغاز مذاکراتی بین گوگل و این کمپانی خبر داده اند که این مذاکرات در زمینه ی استفاده از سیستم عامل اندروید می باشد که احتمال دارد نتیجه ی این مذاکرات پایان استفاده از سیستم عامل اندروید برای کمپانی ZTE باشد.

مطالب مرتبط
رونمایی از 4 اسمارت فون و 2 تبلت توسط آلکاتل

بازی های سیاسی ایالات متحده آمریکا باعث شده است تا کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا در حال تهیه ی طرحی باشد که براساس آن از دادن سرمایه های کلان به شرکت هایی که از تجهیزات شرکت های هواوی و ZTE استفاده می کنند جلوگیری شود .

پایان دادن به استفاده از سیستم عامل اندروید توسط کمپانی ZTE عواقب ناخوشایندی برای گوگل خواهد داشت در نتیجه این احتمال وجود دارد که کمپانی ZTE دیگر حق استفاده از سیستم عامل اندروید را نداشته باشد و راهی دیگر را در پیش بگیرد.

از آن جایی که تلاش های سایر شرکت ها از جمله سامسونگ برای ایجاد و عرضه ی یک سیستم عامل جدید کارساز نبوده است و به جایی نرسیده است و در حال حاضر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس در بین تمامی مردم مطرح و مورد استفاده می باشند می توان گفت که کمپانی ZTE روزهای سختی را پیش رو دارد.

به هر حال این شرکت می بایست تغییر مواضعی داده تا فرجام خود را تاریک نگرداند و آینده روشنی برای خود به ارمغان آورد از این رو تنها باید به انتظار نشست تا مشخص شود برنامه چینی ها چیست.

اختصاصی سایت وردنگارهر گونه کپی برداری با ذکر نام منبع و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.