ساعت هوشمند اپل جان یک پیر مرد ۷۶ ساله را از مرگ حتمی نجات داد

0

تشکر یک پیر مرد ۷۶ ساله از اپل برای نجات جان او با ساعت هوشمند اپل

ساعت هوشمند : شرکت اپل را می توان یکی از بزرگترین کمپانی های صنعت فناوری دانست. شرکتی که خدمات و محصولات قابل توجهی را در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار می دهد تا از آن بهره ببرند.

براساس اخبار و گزارشاتی که تاکنون بدست آمده است محصول هوشمند اپل واچ تاکنون جان افراد بسیار زیادی را برای مثال دارای بیماری های کلیوی و قلبی بوده اند را نجات داده است از این رو ، این ساعت هوشمند را با نام ساعت نجات دهنده صدا می زنند .

نجات جان یک پیر مرد ۷۶ ساله با اخظار فشار خون بالا

درکنار تمامی مواردی که اپل واچ به نجات دادن جان افراد پرداخته است به تازگی اخباری از یک مورد جدید منتشر شده است به گونه ای که این بار اپل واچ موفق شده است جان یک پیر مرد ۷۶ ساله را نجات دهد . نام این مرد ۷۶ ساله Gaston بوده است ، Gaston زمانی که در کلیسا در حال عبادت بود متوجه اخطاری شد که اپل واچش به او داد ، اپل واچ به او اخطار داده بود که فشار خونش از حد معمول خیلی بیشتر است از این رو Gaston سریعا خود را به نزدیک ترین بیمارستانی که در اطرافش بود رساند .

تشخیص درست ساعت هوشمند اپل

با وجود اینکه Gaston فکر نمی کرد مسئله ی خاصی باشد و به پزشکان گفت که حالش خوب است و اپل واچ به او این اخطار را داده اند اما پزشکان از او نوار قلب گرفتند ، و پزشکان با دیدن نتیجه ی نوار قلب Gaston که نشان دهنده ی آن بود که سه سرخرگ تاجی اصلی قلبش به طور کامل بسته شده است و یکی دیگر از این سرخرگ ها نیز در حال بسته شدن است ، او را به یک متخصص  قلب و عروق معرفی کردند .

مطالب مرتبط
پتنت جدید اپل در زمینه ی صفحه کلید مقاوم در برابر گرد و خاک

Gaston بعد از این که زیر نظر پزشک قلب و عروق قرار گرفت و با عمل جراحی تمامی رگ های قلبش که گرفته بودند باز شدند نامه ای به رئیس کمپانی اپل نوشت و بعد از اینکه تمامی اتفاقات افتاده را توضیح داد از او تشکر کرد . تیم کوک مدیر عامل اپل نیز در پاسخ به نامه ی Gaston برای او آرزوی بهبودی کرد و رضایت مخاطب را اصلی ترین عامل انرژی بخش برای فعالیت این کمپانی عنوان کرد .

البته انتظار داریم در آینده شاهد نجات جان افراد بیشتری برای این کمکی که اپل واچ به افراد می کند باشیم. در اخباری مرتبط نسل جدید این ساعت در سال جاری رونمای می شود.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.