سامیانگ از لنز حرفه ای خود رونمایی کرد

0

سامیانگ از لنز حرفه ای خود رونمایی کرد

مدتی است که شرکت سامیانگ که در زمینه ی طراحی و عرضه ی لنز فعالیت دارد از جدیدترین لنز خود با نام XP 50 میلی متری F1.2 برای مانت EF کانن رونمایی کرده است.

البته علاوه بر این محصول که جزء سومین محصول از خانواده ی XP این شرکت می باشد دو محصول دیگر نیز جزء محصولات همین خانواده با نام های لنز ۸۵ میلی متری F1.2 و ۱۴ میلی متری F2.4 می باشند.

البته تمامی این لنز ها از خانواده ی ایکس پی برای سنسورهایی که دارای رزولوشنی بیش تر از ۵۰ مگا پیکسل هستند و قابلیت این را دارند تا کلیپ هایی با رزولوشن ۸K را ضبط کنند طراحی و بهینه شده اند.

طراحی و ساخت لنز ۵۰ میلی متری از خانواده ی ایکس پی F1.2، مانند طراحی سایر لنز های شرکت سامیانگ به گونه ای می باشد که قابلیت فوکوس آن باید به صورت دستی تنظیم شود.

علاوه بر این برای ثبت تصاویری واضح و شفاف با استفاده از این لنز از دیافراگم ۹ تیغه و ۱۱ المان لنز که شامل یک نمونه ی غیر کروی و یک المان فوق انکسار می باشد استفاده شده است بنابراین با استفاده از این لنز می توانید تصاویری واضح همراه با کیفیت فوق بالایی را به ثبت برسانید.

شرکت سامیانگ در زمینه ی اثرات هاله ی نور و روح زدگی تصویر نیز به طراحی سطحی اما پیشرفته ای در لنز ۵۰ میلی متری F1.2 نیز توجه بسیاری کرده است تا بعد از ثبت تصاویر با استفاده از این لنز هیچ نوع هاله ای از نور و یا روح زدگی در تصویر مشاهده نشود.

قیمتی که برای عرضه ی این لنز از خانواده ی ایکس پی شرکت سامیانگ در نظر گرفته شده است برابر است با ۹۵۰ یورو که از هم اکنون در دسترس خریداران آن قرار دارد.

مطالب مرتبط
بررسی لپتاپ Swift 5 ایسر

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.