سدان پرچم دار جیلی BO RUI GE در راه ورود به بازارهای جهان در نمایشگاه پکن رونمایی شد

0

سدان پرچم دار جیلی در راه ورود به بازارهای جهان

کمپانی جیلی مدل جدید گل سر سبد و پرچم دار خود را به نمایشگاه پکن آورده است و برای اولین بار به نظر می رسد که یک خودروی چینی می تواند به مدل پرچم دار جهان تبدیل شده و توجه همگان را به سوی خود جلب نماید.

Bo Rui GE  اولین خودروی کمپانی جیلی است که توسط بخش جدیدی از این کمپانی طراحی گردیده است. این بخش توسط سرپرست جدید طراحی این کمپانی، پیتر هوربوری هدایت می شود.

هوربوی از طرف کمپانی ولوو مامور شده تا بر روند طراحی تمامی شرکت های تابعه جیلی، از جمله Lotus و LEVC  نظارت داشته باشد . هوربوی، مدیر عامل کمپانی جیلی در افتتاحیه نمایشاه خودروی پکن بیان داشته است که خودروی جدید نمایانگر تاثیر فرهنگ غربی نیست، بلکه نشانه ای مبتنی بر این امر است که دیدگاه های چینی ها تغییر نموده است.

او در ادامه سخنانش افزود، Bo Riu GE یک انتخاب عقلانی در عرصه تکنولوژیک کنونی است “ما محصولاتمان را برای ثروتمندان تولید نمی کنیم. بلکه اتومبیل های کارآمد و مغرون به صرفه ای را برای طرفداران جیلی تولید خواهیم کرد. این سدان جدید به طور انحصاری با یک پیشرانه ۱.۵ لیتری و ستاپ پلاگین هیبرید مخصوص به خود و یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته داخلی ارائه خواهد شد که باعث افزایش قدرت و کاهش مصرف سوخت آن می شود.

پیتر هوربوی به خبرنگاران حاضر در نمایشگاه اتومبیل پکن امسال بیان داشت که: نمای کلی ماشین و  چراغ های جلو و عقب آن از فانوس های چینی و “پیچ و تاب نوار  یک ورزشکار ژیمناست کار الهام گرفته شده اند. صفحه نمایش لمسی ۱۲ اینچی نیز بر روی داشبورد این خودرو به چشم می خورد. علاوه بر این ویژگی ها، بسیاری از آپشن های هیجان انگیز مانند حاشیه های فلزی جلا داده شده در طول درب های جلو به چشم می خورند  که در شب درخشان می شوند، و سبب شکل گیری الگوی مستطیل شکلی می گردند که باعث می شود این خودرو در شب دراماتیک تر به چشم آید.

مطالب مرتبط
خودآگاهی انسان از توهم تا واقعیت

این خودرو حتی دارای یک کلید هوشمند لمسی به عنوان یک آپشن است که هوربوری می گوید می تواند برای بررسی و کنترل برخی از عملکردهای ماشین جدید مورد استفاده قرار گیرد. این خودرو در سه ماه آینده در بازار چین به فروش خواهد رسید و سپس به بازارهای  سراسر جهان عرضه خواهد شد.

گالری تصاویر سدان جیلی BO RUI GE

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

https://www.motor1.com/news/240647/new-geely-flagship-sedan-revealed/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.