سرفیس فون مایکروسافت با اسنپدراگون ۸۴۵

0

سرفیس فون مایکروسافت با اسنپدراگون ۸۴۵

سرفیس فون : اگر شما جزء یکی از طرفداران تلفن های همراه هوشمند سری سرفیس فون شرکت مایکروسافت باشید و البته قصد خرید این تلفن همراه نیز داشته باشید مطمئناً در انتظار عرضه ی این گوشی هوشمند از شرکت مایکروسافت می باشید.

ما در این مقاله به شایعاتی که در زمینه ی نحوه ی طراحی و مشخصات فنی این سری از سرفیس فون مایکروسافت وجود دارد می پردازیم تا کمی از انتظار و کنجکاوی شما را در این زمینه کاهش دهیم.

براساس گزارشات تازه در مورد سرفس فون مایکروسافت، احتمال می دهیم که شرکت مایکروسافت در طراحی و ساخت این سری از سرفس فون های خود که به شکل تاشو می باشند از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و با نام رمز ” آندرومدا “ استفاده کرده باشد.

براساس شایعاتی که به گوش ما رسیده است اولین مدل آزمایشی سرفس فون مایکروسافت در حال حاضر برای تست، بررسی و رفع عیب و ایراداتش در اختیار شرکای شرکت مایکروسافت قرار گرفته است.

همچنین به نظر می رسد که به عنوان کاربران گوشی های هوشمند سامسونگ باید در انتظار طراحی پورت ARM  “ویندوز ۱۰ کور “ به همراه دسکتاپ تازه معرفی شده Polaris در سرفس فون مایکروسافت باشیم.

ویندوز ۱۰ کور در سرفیس فون مایکروسافت

اما دلیل استفاده از ویندوز ۱۰ کور و پولاریس در طراحی سرفس فون مایکروسافت احتمالا به این معنا است که سرفس فون مایکروسافت دارای رابط کاربری خاصی می باشد که در شرایط درست عملکردی مشابه به دسکتاپ و لپ تاپ خواهد داشت.

چیپست های اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام از قابلیت شبیه سازی فرمان های x86 بهره مند می باشد اما هنوز هم هیچ اشاره ای به امکان اجرای اپلیکیشن های ویندوز ۳۲ بیتی بر روی دیوایس آندرومدا نشده است و جالب است که همه چیز برعکس این موضوع را نشان می دهد.

مطالب مرتبط
لیست اسامی خودروهای Forza 4 Horizon آشکار شد

همانطور که گفتیم باید منتظر استفاده از ویندوز ۱۰ کور و پولاریس در سرفس فون مایکروسافت، باشیم که ویندوز ۱۰ کور و پولاریس هر دو اپلیکیشن های پلتفرم فراگیر ویندوز متمرکز هستند.

اما درصورتی که آندرومدا واقعا با ویندوز ۳۲ بیتی سازگاری داشته باشد هم کماکان نمی تواند جای لپ تاپ را برای بسیاری از کاربران پر کند.

همانطور که می دانید شرکت های ایسوس و اچ پی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی از لپ تاپ های خود که بر ویندوز ۱۰ مبتنی بودند رونمایی کردند.

البته این لپ تاپ های رونمایی شده توسط شرکت های ایسوس و اچ پی که مجهز به ویندوز ۱۰ بودند به چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ نیز مجهز بودند که به راحتی کدهای x86 را به اجرا در می آورند.

البته بر روی لپ تاپ هایی این دو کمپانی از ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض استفاده شده است که تنها با اپلیکیشن های پلتفرم فراگیر ویندوز سازگار هستند.

البته امکان اینکه بتوان لپ تاپ های دو کمپانی که بر روی آنها ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض نصب شده است را به ویندوز ۱۰ آپگرید کرد وجود دارد و امکان استفاده از شبیه ساز x86 اسنپدراگون ۸۳۵ بر روی لپ تاپ های دو کمپانی نیز وجود دارد.

منبع : androidheadlines

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.