رونمایی اچ پی از سری جدید لپتاپ EliteBook

0

رونمایی اچ پی از سری جدید لپتاپ EliteBook

لپتاپ های فعلی در مقایسه با نسل پیشین تغییرات بزرگی پیدا کردند که علاوه بر طراحی ظاهری شامل مشخصات سخت افزاری و برخی ویژگی های دیگر می‌شود. همچنین موضوع امنیت نیز برای افراد اهمیت بالایی داشته و بسیاری نگران هستند وبکم آنها هک شود و توسط جاسوسان و هکرها زیر ذره بین قرار گیرند. در این میان شرکت اچ پی تصمیم گرفت لپتاپ هایی را معرفی کند که در کنار مشخصات سخت افزاری قابل توجه از سطح امنیت بالایی برخوردار هستند. شرکت HP به تازگی سری جدید لپتاپ های EliteBook را معرفی کرده که از پوشش های داخلی در بخش وب کم بهره می برند.

این فناوری فانتزی نیست و برای افرادی مناسب است که در زمینه حریم خصوصی حساسیت بسیاری داشته و برای آنها اهمیت بالایی دارد. به گفته HP این قابلیت تنها شامل مدل هایی با صفحه نمایش غیرلمسی می شود زیرا پوشش در مدل لمسی قابل استفاده نیست. علاوه بر پوشش وبکم، سری جدید EliteBook دارای میکروفون هایی در مقابل بوده که برای جلسات اسکایپ گزینه مناسبی محسوب می شود.

مشخصات لپتاپ EliteBook

در مجموع سه مدل EliteBook 830 G5 با صفحه نمایش ۱۳ اینچی، Elitebook 840 G5 با صفحه نمایش ۱۴ اینچی  و EliteBook 850 G5 با صفحه نمایش ۱۵ اینچی معرفی شدند که ره یک با پیکربندی متفاوتی همراه هستند. قیمت مدل کوچکتر ۱۰۲۹ دلار، مدل میانی ۱۰۳۹ دلار و مدل بزرگتر بیش از ۱۰۴۹ دلار اعلام شده است. متاسفانه HP به تاریخ عرضه آنها اشار نکرده است.

منبع: ubergizmo

مطالب مرتبط
قابلیت جدید اینستاگرام: پاک شدن تصویر پس از یکبار مشاهده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.