سلبریتی های تخته گاز یا گرند تور چه کسانی هستند؟

0

سلبریتی های تخته گاز یا گرند تور چه کسانی هستند؟

 

در فصل اول برنامه گرند تور، بخش مصاحبه با افراد مشهور، Celebrity Brain Crash نامیده می شد. متاسفانه هر سلبریتی که به این برنامه دعوت می شد در مسیر خود به سمت استیج دچار مرگ دلخراش و ناگواری شد.

در فصل دوم این برنامه، گرند تور اندکی تغییر کرد و علی رقم سری اول، دو میهمان معروف را به رقابت با هم وا می داشت تا مشخص شود که کدامیک می تواند سریعتر مسیر را طی کند. این بخش از سری دوم که Celebrity Face Off نامیده شد، از دو میهمان تشکیل شده بود که در روشهای غیر معمولی با هم رقابت می کردند.

اما درست مانند مستند  Top Gear (تخته گاز) که قبل از آن پخش میشد، بیشتر مهمان هایی که به برنامه گرند تور دعوت می شدند هنرمندان مشهور انگلیسی بودند و هم اکنون نیز همینگونه است. بنابراین برای بیننده گان آمریکایی، ما به صورت مختصر هر یک از سلبریتی های دعوت شده به این برنامه را معرفی می کنیم تا اندکی با آنها اشنا شوند.

دیوید هسلهاف

آیا واقعا دیوید هسلهاف که در عکس بالا در کنار جرمی کلارکسون مشاهده می شود به معرفی شدن نیاز دارد؟

ریکی ویلسون

ریکی ویلسون همان مردی است که در تصویر بالای این پست در کنار دیوید هسلهاف و جرمی کلارکسون ایستاده است. او میزبانی برنامه Voice UK را بر عهده داشت. او در گروه مقابل هسلهاف، که هم اکنون میزبانی America’s Got Talent (امریکن گات تالنت- برنامه استعداد یابی آمریکایی) را برعهده دارد ایفای نقش میکند.

لوک ایوانز

ایوانز بازی نقش منفی Owen Shaw را در فیلم سریع و خشمگین ۶ برعهده داشت. همچنین او در دو قسمت جدید سریع و خشن نیز ایفای نقش نموده است. اخیر نیز او نقش گاستون را در نسخه اکشن لایو دیو و دلبر ایفا نموده است.

مطالب مرتبط
فولکس واگن پر فروش ترین برند خودروساز دنیا تاکنون

کیفر ساترلند

به جز هسلهاف، ساترلند تنها آمریکایی حاضر در این شوی تلویزیونی است.  او با بازی در نقش جک باید در مجموعه تلوزیونی ۲۴، به یک قهرمان افسانه ای بدل گردید و هم اکنون نیز توانسته در Designated Survivor یک درام سیاسی، خوش بدرخشد.

هیو بونوویل

بونوویل ستاره سریال دانتون ابی، یک درام فوق العاده موفق است که در دوران پس از ادواردیان ساخته شده است. که هیچ کس از R&T آن را تماشا نکرده بود. به نظر می رسد که ما باید بیشتر کانال PBS را تماشا کنیم.

کوین پترسون

پترسون بازیکن حرفه ای ورزش کریکت است کهه یک آمریکایی قطعا هرگز چیزی در رابطه با او نشنیده.

دومنیک کوپر

کوپر یک بازیگر انگلیسی است که نقش هاوارد استاک، پدر تونی را در دنیای سینمایی مارول ایفا می نمود. وی همچنین در فیلم Need For Speed به ایفای نقش پرداخته است.

دینامو

نام واقعی فردی که در تصویر میبینید دینامو نیست. او یک تردست و شعبده باز مشهور انگلیسی است.

روری مک ایلروی

روری مک ایلروی ، MBE، یک گلف باز مشهور از ایرلندی شمالی است که موفق به کسب موفقیت بزرگی در تور PGA گردیده است. جرمی کلارکسون که همگان تخته گاز را با او می شناسند، ریچارد هاموند و جیمز می قطعاً بزرگترین طرفداران گلف جهان نیستند، اما مطمئناً این ورزش برای آنها جالب است.

مایکل بال و الفی بو

بال و بو دو فرد متفاوت هستند، اما هر دو جزو بازیگران تئاتر و خوانندگان مطرح انگلیسی به شمار می آیند که چندین آلبوم را با یکدیگر ضبط نموده اند، بنابراین ما می توانیم حدس بزنیم که آنها با هم در این شو حاضر شوند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.