ارائه مدل الکتریکی GXE، با سرعت ۳۴۵ کیلومتر بر ساعت

0

GXE شورلت کوروت ۲۰۱۹: ارائه مدل الکتریکی GXE، با سرعت ۳۴۵ کیلومتر بر ساعت

جنوویشن، نسخه الکتریکی شورلت کوروت اسپرت دوست داشتنی خود را در CES سال جاری به نمایش گذاشت و ویدیویی را منتشر نمود تا عملکرد این خودروی الکتریکی را در جاده ها به نحو بهتری نمایان سازد.

قیمت و موتور نسخه الکتریکی شورلت کوروت GXE

این شرکت حتی شرایط را به نحوی فراهم کرده  تا ما بتوانیم از  تکنولوژی هایی که در زیر بدنه این کوپه جذاب به کار گرفته شده اند مطلع شویم. با قیمتی معادل ۷۵۰،۰۰۰ دلار، هزینه خرید GXE الکتریکی، ۱۰ برابر بیشتر از قیمت ۶۶،۵۹۰ دلاری مدل پایه است.

البته در نسخه الکتریکی توان خروجی، به نحو کارامدی افزایش یافته است. GXE  الکتریکی از وجود موتور ۶.۲ لیتری ۸ سیلندری با توان ۴۶۰ اسب بخار (۳۴۳ کیلووات) و گشتاوری معادل ۴۶۵ پوند پا (۶۳۱ نیوتن متر) بهره می برد و به همراه موتور دوقلو الکتریکی خود ، مجموعه توان جسورانه ۸۰۰ اسب بخار (۵۹۷ کیلو وات) و گشتاوری بیش از ۷۰۰ پوند – پا ( ۹۴۹ نیوتن متر) را تولید خواهد نمود.

این توان به حدی زیاد است که می تواند این کوپه پرقدرت را در عرض کمتر از ۳ ثانیه به سرعت ۹۶ مایل در ساعت برساند  و حداکثر سرعت آن نیز چیزی فراتر از ۲۲۰ مایل در ساعت یا ۳۴۵ کیلومتر بر ساعت می باشد.

با این حال، باتری ۶۰ کیلوواتی این خودرو، با رانندگی در سرعت نرمال دارای بردی برابر با ۱۳۰ مایل خواهد بود. اما رانندگی در سرعتهای بالاتر سبب می شود که بتوان فواصل بیشتری را با یک بار شارژ کردن طی نمود. GXE تا حد زیادی استایل ظاهری کوروت را حفظ نموده است.

نمای جلویی بازطراحی شده

اما نمای جلویی بازطراحی شده این خودرو، از پنجره مشبکی به رنگ خودرو  و یک دفیوزر عظیم در قسمت پشتی بهره می برد. کالیپرهای سبز رنگ ترمز، جلوه های رنگارنگی را به نمایش می گذارند و کابین داخلی نیز نقاط مشترک زیادی با مدل وت دارد، اما در عین حال جنوویشن ، دکمه های لمس سفارشی را به این مدل  اضافه نموده است. خریداران این مدل آزادند تا هر رنگ و آپشنی را که دوست دارند انتخاب نمایند.

مطالب مرتبط
طرحهای شگفت انگیز کودکان از خودروها در آینده

علاقه مندان مدل الکتریکی GXE، باید اندکی صبور باشند زیرا از آنجا که جنوویشن تا کنون توانسته تنها ۷۵ نمونه از کوروت  ارتقا یافته را تولید نماید، پس از واریز مبلغی معادل ۲۵۰،۰۰۰ دلار،  تحویل تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ صورت نخواهد گرفت.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.