اسپای شات یا عکس جاسوسی لندرور رنجرور ایووک ۲۰۲۰

0

اسپای شات یا عکس های جاسوسی لندرور رنجرور ایووک ۲۰۲۰

گویا قرار است خودروی لندرور با رنجرور ایووک ترکیب شود و در وسیله نقلیه متولد شده از ترکیب آنها، رنجرور، ویژگی های آفرود خود را برای طراحی یک ظاهر هر چه لوکستر کنار بگذارد.

این یک قمار بزرگ است، زیرا ایووک، بسیاری از مشتریانی را که قبلا به مارک های بریتانیایی بی توجه بودند به سوی خود جذب کرده بود. با این که ایووک از سال ۲۰۱۲ به فروش می رسد، اما ظاهر خودرو هنوز هم مدرن به نظر می رسد.

نسل دوم لندرور رنجرور ایووک

با این وجود، کمپانی لندرور در حال برنامه ریزی نسل دوم رنج رور ایووک است و ما موفق شدیم عکس های مخفیانه نمونه اولیه آن را مشاهده کنیم (عکس های قبلی نشان دهنده تست این مدل بود ). ما بلافاصله دریافتیم که الهام بخش طراحی این مدل، مدل خیره کننده رنجرور ولار است.

اما بقیه قسمت های این وسیله نقلیه، شبیه به مدل فعلی لندرور رنج رور ایووک به نظر می رسد، با این تفاوت که برخی از خطوط تند و تیزتر، ملایم تر شده اند. این نمونه اولیه، یک مدل ۵ درب است و شنیده ها حاکی از آن است که مدل سه درب فعلی مجددا تکرار نخواهد شد.

طرح کنترل های موجود در کابین نسبت به مدل فعلی تغییری نیافته است، گرچه اکثر کنترل های واقعی که در اینجا مشاهده می شود، فقط نمونه های H آزمایشی هستند.

پلتفرم لندرور LR-MS در لندرور رنجرور ایووک

انتظار می رود که کنسول مرکزی دو صفحه نمایشی ولار به آپشن های ایووک جدید اضافه شود. پلتفرم اصلی این مدل، پلتفرم لندرور LR-MS است که در ایووک فعلی و همچنین Discovery Sport نیز مشاهده می شود.

تکنولوژی هیبرید در لندرور رنجرور ایووک جدید

انتظار می رود که این پلتفرم برای ایووک جدید با مواد سبک تر و سیستم انتقال قدرت به روزتر به کار گرفته شود. گویا قرار است یک تکنولوژی هیبرید یا حتی پلاگین هیبرید در این مدل به کار گرفته شود.

مطالب مرتبط
آخرین ویدئویی که از سوی ناسا در مورد عظمت جهان منتشر شده است

به نظر نمی رسد که در اندازه ایووک جدید تغییرات اساسی صورت بگیرد، که منطقی نیز هست چرا که مدل ولار برای پرکردن فاصله بین ایووک فعلی و رنجرور اسپرت طراحی شده بود.

بدیهی است که این مدل کاملا جدید می تواند در زیر مجموعه ایووک قرار گیرد. در حال حاضر انتظار می رود که رنج رور ایووک جدید در سال ۲۰۱۹ به عنوان یک مدل ۲۰۲۰ به فروش برسد.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.