موتور سیکلت : بهترین های سال ۲۰۱۸

0

عکس موتور سیکلت: بهترین موتور سیکلت های سال ۲۰۱۸

 

در بسیاری از کشورها، خنک شدن هوا ممکن است به این معنی باشد که وقت آن است استفاده از وسیله نقلیه موتوری را تا فصل گرما به  تعویق بیاندازیم. اما به نظر من این بهترین زمان برای خرید آخرین مدل وسایل نقلیه موتوری می باشد.

این صنعت امروزه تعداد بسیار زیادی از موتورهای کوچک و ارزان قیمت را تولید می کند و بسیاری از جدیدترین و جالب ترین مدل ها تولید و روانه بازار شده اند.

در اینجا برخی از آخرین موتورهایی که نه تنها سواری با آنها عالی است، بلکه ارزش پولی که صرفشان میشود را دارند، معرفی خواهند شد.

۲۰۱۸ Zero S ZF7.2

Zero  دارای سابقه طولانی است و ما اولین نمونه موتور سیکلت تولید شده این کمپانی را در سال ۲۰۰۸ مشاهده نمودیم.

اما آنچه تغییر نکرده این است که باتری های آن همچنان گران هستند. خبر خوب این است که اگر شما کمتر از وسیله نقلیه موتوری خود استفاده می کنید، آخرین مدل گران قیمت موتور Zero ممکن است با دخل و خرج شما سازگار باشد.

Zero S ZF7.2 دارای یک بسته باتری جدید با ظرفیت ۷.۲ کیلو وات است که دارای حداکثر برد ۸۹ مایل بوده و حدود نصف این میزان را در یک سرعت ثابت ۷۰ مایل در ساعت طی می کند.

Zero S را می توان با بسته های بزرگ ۱۶.۶ کیلووات در ساعت نیز خریداری کرد. اما یک بسته باتری کوچکتر به معنای وزن کمتر در هنگام رانندگی با موتور سیکلت است که برای یک موتورسیکلت، بسیار مهم می باشد.

این مدل تحت وزنی بیشتر از ۳۰۰ پوند بررسی شده است و خود موتور سیکلت نیز بسیار سبک بوده و تقریباً ۱۴۰ پوند سبکتر از مدل Zero S می باشد و دارای بزرگترین بسته باتری مشاهده شده در این مدلها است.

Zero اشاره نموده که فضای مورد استفاده برای بسته باتری بزرگتر این وسیله نقلیه به سادگی در آن جای گرفته است.

چون این موتور سیکلت یک وسیله نقلیه الکترونیک است، دارای سرعت متعادلی می باشد.
Zero S به سرعت شارژ می شود و با یک شارژر استاندارد یا با یک شارژر یدکی می توان ۹۵ درصد از ظرفیت باتری را در ظرف مدت ۴ ساعت پر نمود.

۲۰۱۸ BMW R Nine T Pure

عکس موتور سیکلت: مدل R Nine T  یکی از انواع رودسترهای جدید و مدرن است که احتمالا یکی از مطلوبترین موتورسیکلت های خط تولید BMW می باشد.

همه چیز کاملا مطلوب به نظر می رسد. اما مشکل این است که این استانداردهای مطلوب کمی گران تمام خواهند شد.

BMW در نهایت دارای مدل قیمت پایین تری است که موجب صرفه جویی در هزاران دلار سرمایه شما می شود.

مطمئناً، در این مدل نیز از همان موتور  ۱۱۰ اسب بخاری دوقلو افقی با همان صداها و ارتعاشاتی که در طرحهای  سال  ۷۰ و’  ۸۰  BMW  یافت میشد استفاده میشود.

آنچه دیگر مشاهده نمی شود سیستم تعلیق گران قیمت  Ohlins ، ترمزهای بزرگ و برخی از بخشهای مخصوص روشنایی است.

تنها رنگ موجود برای این مدل نیز خاکستری Catalano است.

اما هیچ کدام از اینها از جذابیت این مدل نمی کاهد.

در واقع برای صرفه جویی چهار برابری در هزینه ، ما چیز خاصی را از دست نخواهیم داد.

به گفته این کمپانی، Pure از چرخ های آلومینیومی نسبتا معمولی استفاده می کند. اما اگر شما می خواهید همان پره چرخهای RT ارجینال را داشته باشید، باید حدود ۵۰۰ دلار دیگر هزینه کنید.

مطالب مرتبط
بررسی استون مارتین DBS Superleggera 2019: جسور و بی ادعا

۲۰۱۸ Indian Scout Bobber

عکس موتور سیکلت: از زمانی که Polaris نام تجاری کلاسیک Indian را در سال ۲۰۱۱ خریداری نمود، موفقیتهای زیادی کسب نموده و شاید محبوب ترین موتور سیکلت احیاء شده این مارک Scout باشد.

اما هم اکنون  Polaris، کروزر عضلانی پیشتاز فاتح برند Indian را که به نسبت سبک تر شده و پیشرفته ترین موتور سیکلت تولیدی این کمپانی است با نام Scout Bobber تولید نموده است.

Indian دارای گلگیرهای با کیفیتی می باشد و سیستم تعلیق در حد چند اینچ پایینتر آمده که باعث شده گیره های پایه به رکاب نزدیکتر شده و نصب دسته فرمانهای مسطح تری شود.

و همه اینها به Scout، نمای اسپرت تری می بخشند.

تایرهای عاج دار برجسته واقعا به این وسیله نقلیه نمای سرکشانه ای بخشیده و دو لوله اگزوز استوانه ای نیز تقریباً در انتهای تایر عقبی قرار گرفته اند.

نمای کلی این موتور سیکلت، بسیار تهاجمی و بسیار شیک است.

موتور به کار گرفته شده در Scout نیز  تغییر نکرده و توان ۱۰۰ اسب بخار را تولید می کند.

رنگ استاندارد آن نیز مشکی است و دیگر رنگ ها، و همچنین ترمز ABS به عنوان گزینه های اضافی در دسترس هستند.

اما آنچه شما با قیمت پایه دریافت می کنید یک موتور سیکلت ساده با تجهیزاتی مانند مخزن شمش مانند، آینه های کرکره ای و صندلی چرمی عالی است.

۲۰۱۸ Suzuki GSX250R

عکس موتور سیکلت: سوزوکی ممکن است یکی از آخرین کمپانی هایی باشد که وارد صحنه تولید موتور سیکلت های اسپرت شده است.

اما GSX250R جدید این کمپانی یکی از بهترین موتور سیکلت های تولید شده این کمپانی به حساب می آید.

طراحی این وسیله نقلیه، اندکی از موتور سیکلت های سوزوکی که  میراث کانادا به شمار می آیند و مدل  GSX-Rs فوق العاده عملکردی فعلی اقتباس شده است.

در  موتور تویین توربو موازی ۲۴۸ سی سی این موتورسیکلت نسبت به آن روزهایی که در مدل قدیمی GW250 به کار گرفته می شد تغییراتی اعمال شده و این موتور با فضای درونی به روز شده و و EFI جدید در قسمت بالایی خود در GSX250R جدید به کار گرفته شده است.

نتیجه موتوری پاک تر، کارآمدتر و پر سرعت تر است.

با این حال شما فقط می توانید با توانی کمتر از ۲۵ اسب بخار با این وسیله نقلیه در جاده رانندگی کنید. با اینکه این موتور سر و صدای زیادی ندارد اما از لحاظ توان یکی از بهترینهای کلاس خود محسوب میشود.

یک نکته فوق العاده ای در مورد این موتور سیکلت های جمع و جور، علاوه بر قیمت پایین و صرفه جویی در سوخت (۷۰ مایل با هر گالن )، این است که رانندگی با این موتورسیکلت راحتی آن است.

به لطف ارتفاع کم ۳۱.۱ اینچی صندلی خود، تقریبا هر تازه کاری می تواند در هنگام رانندگی با GSX250R احساس راحتی کند.

به عنوان یک پاداش اضافی، مخزن چهار گالنی برای این موتورسیکلت تعبیه شده که نشان می دهد این وسیله نقلیه می تواند حداکثر مسافت ۲۸۰ مایل را تا پر شدن دوباره باک طی کند.

این بدان معناست که این وسیله نقلیه می تواند شما را از لس آنجلس با هزینه کمتر از ۲۵ دلار به لاس وگاس برساند.

مطالب مرتبط
دلیل شکست ایکس باکس توسط سونی

۲۰۱۸ Kawasaki Z650

عکس موتور سیکلت:

Z650 موتور سیکلتی است که می توان گفت تا حد زیادی تغییر قیافه داده است.

زیرا در این موتور سیکلت، موتور تویین توربو با دو موتور اصلی و همچنین یک شاسی نینجا ۶۵۰ تلفیق شده است.

این موتور سیکلت ۴۰۰ پوندی دارای نیروی محرک قوی است که در جاده خاکی نیز همانند مرکز شهر مفید می باشد. وجود اهرم مخصوص و کلاچ استاندارد به این معنی است که میتوان دنده را بدون ترس از دور برداشتن بیش از حد موتور و یا ترس از قفل شدن لاستیک عقب عوض نمود.

کسانی که دارای قد کوتاه تری هستند می توانند از Z650 به عنوان وسیله نقلیه روزانه خود استفاده کنند، زیرا این موتورسیکلت دارای ارتفاع کم ۳۰.۹ اینچ است و رانندگی با ان برای افراد کوتاه قد مناسب می باشد.

از لحاظ سبک، می توان گفت که این موتور سیکلت از طرح آینده نگرانه ای برخوردار است و همچنین رنگ متمایل به سبز کاوازاکی بر روی ریل های فریم بسیار جذاب به نظر می رسد.

۲۰۱۸ Triumph Bonneville Bobber

Triumph یکی دیگر از مدلهای روی بورس موتور سیکلت است.

عکس موتور سیکلت: مدل جدید Bobber که در اوایل امسال رونمایی شد، فروش داغی را برای این نام تجاری بریتانیا یی به ارمغان آورد و سبب شد تا Triumph رودستر جذاب خود را با سپر برجسته و جزئیات بسیار منحصر به فرد و دقیقش ارائه نماید.

Bobber بخش بزرگی از جذابیت ظاهری خود را مدیون صندلی دنباله دار شناور خود است که قابل تنظیم بوده و برای انواع مختلف موتورسواران قابل تنظیم می باشد.

موتور تویین توربو موازی ۱۲۰۰ سی سی این وسیله نقلیه بر روی یک شاسی منحصر به فرد قرار گرفته است.

این موتور توربو  بزرگ دارای توانی معادل ۷۷ اسب بخار و گشتاور ۷۸ پوند پا می باشد. درست است که این توان برای رقابت با قوی ترین کروزرها کافی نیست، به ویژه با توجه به این امر که این وسیله ۵۰۰ پوند وزن دارد، اما مطمئنا به اندازه کافی سرگرم کننده می باشد.

مدل   Bobber Black  با جذابیت متوسط ​​نیز از وجود حاشیه دوزیهای مشکی، ترمزها، و چرخ جلو بزرگتر بهره می برد و آنچه که ممکن نیست تصور کنید این است که، این وسیله نقلیه قدیمی نیز دارای کنترل کروز است.

تنها چیزی که در بین تمام مدل های Bobber یکسان است، کیفیت آن می باشد.

۲۰۱۸ Aprilia Shiver 900

عکس موتور سیکلت: برند Aprilia به ساخت وسایل نقلیه ای با ظاهر تهاجمی و کمترین کار صورت گرفته بر روی بدنه مشهور است.

مشهورترین موتور سیکلت این شرکت، Touno،  از سال ۲۰۰۲ یکی از بهترین موتور سیکلت های جهان در تمام نسل های خود بوده است.

اکنون Shiver با اندازه متوسط ​​که ۷۵۰ سال پیش در سال ۲۰۰۷ عرضه شد، اندکی آپدیت شده و با قیمتی کمتر از ۷۰۰ دلار در دسترس قرار دارد.

موتور تویین توربو ۸۹۶ سی سی این وسیله نقلیه توانی برابر با ۹۵ اسب بخار و همچنین گشتاور افزایشی را تولید می کند.

این موتور بزرگ این موتور سیکلت از طریق لوله های اگزوز استوانه مانند خود صدای بسیار عالی را تولید نماید کند.

البته موتور سیکلت های خشن و سرکش تری نیز توسط این شرکت تولید شده اند که تجربه جالبتری را در جاده ها به نمایش می گذارند.

مطالب مرتبط
Mitsuoka و رونمایی از خودرو رودستر عجیب

درست است که Shiver در ظاهر بسیار تهاجمی به نظر می رسد، اما در واقع این موتور سیکلت وسیله نقلیه ای با وزن متوسط و دلپذیر است که بیشتر، برای تازه کاران مناسب می باشد.

Shiver جدید نه تنها به سیستم ABS بلکه یک سیستم کنترل کششی سه گانه برای کمک به نگه داشتن لاستیک در جاده ها و صفحه نمایش TFT جدید مجهز است که یک پیشرفت بزرگ برای این شرکت به حساب می آید.

۲۰۱۸ Harley-Davidson Street Bob

عکس موتور سیکلت: زیاد پیش نمی آید که هارلی دیویدسون به طور کامل موتور سیکلت های خود را مجدداً طراحی و مهندسی کند بنابراین جایگزین شدن موتور سیکلت جدید این شرکت با دو خط کامل از وسایل نقلیه موتوری هنوز هم کمی عجیب به نظر می رسد.

Softail جدید نه تنها جایگزین Softail قدیمی، بلکه جایگزین Dyna نیز شده است.

برای انجام این کار، هارلی یک شاسی کاملا جدید و سبک را با زاویه های مورب ارائه داده است.

بنابراین، این وسیله نقلیه یک Softail سفارشی است که یادآور  ترکیبی از موتور سیکلت قدیمی این کمپانی با موتور سیکلت اسپرت تر Dyna می باشد.

موتور به کار گرفته شده در این وسیله نقلیه یک موتور ۸ سیلندر تویین توربو ۱۷۵۳ سی سی جدید موتورولاوکی است که در سال گذشته در بزرگترین موتور سیکلت این شرکت عرضه شد و دارای گشتاور فوق العاده بالایی می باشد.

۲۰۱۸ Yamaha XRS700

عکس موتور سیکلت: صندلی کلاسیک، شکل ظاهری و خطوط روی مخزن و اگزوز، ظاهری فوق العاده را به این موتور سیکلت می بخشد. XRS700 اندکی نیز از لحاظ موتور و قاب به  مدل FZ-07 یاماها شباهت دارد.

موتور تویین توربو ۶۸۹cc با ۵۰ پوند گشتاور از میل لنگ ۲۷۰ درجه مدل کانسپت  Crossplane” یاماها استفاده می کند تا رانندگی ساده ای را برای راننده به ارمغان آورد.

این موتور سیکلت به لطف وجود یک سیستم تعلیق مناسب ۵.۱ اینچی رانندگی دلپذیری را برای راننده فراهم میکند.

بنابراین، اگر یک موتور سیکلت استاندارد ​​سبک وزن برای شما، جذاب است، این مدل یاماها با قیمت ۸،۵۰۰ دلار یک معامله خوب حساب می آید.

۲۰۱۸ هوندا CB650F

عکس موتور سیکلت: تنها چند سالی است که خیابان های اروپا شاهد حضور این مدل از هوندا می باشد.

با این حال، این مدل چندان ناشناخته نیست.

CB650F اساساً یک نسخه سطح پایین تر از CBR650F است که دارای دسته فرمان های بلندتر است. این مدل برای مبارزه با رقبا در کلاس موتور سیکلت هایی با وزن متوسط و تهاجمی بسیار مناسب است.

تفاوت این مدل در آن است که هوندا دو سیلندر بیشتر از رقبا دارد.

موتور ۶۴۹ سی سی چهار سیلندر قدرتمند این وسیله نقلیه نیز توان بسیار بیشتری را از سایر رقبا تولید می کند.

نکته ی جالب این است که موتور تویین توربو این وسیله نقلیه دارای گشتاوری والوپی پایین تر از محدوده چرخش همانند برخی تویین های دیگر نیست.

رانندگی با CB650F نه تنها سریع بلکه بسیار راحت نیز هست.

علاوه بر این، این وسیله نقلیه بسیار جذاب می باشد. CB650F به راحتی می تواند یکی از بهترین موتور سیکلت های کلاس خود باشد.

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.