فروش ۲ میلیون اسپیکر هوشمند هوم پاد توسط اپل

0

فروش ۲ میلیون اسپیکر هوشمند هوم پاد توسط اپل

شرکت اپل در سال ۲۰۱۸ به عرضه اسپیکر هوشمند جدید خود هوم پاد پرداخته که در میان رقبا محصول قابل توجهی بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. این اسپیکر اولین محصول اسپیکر هوشمند اپل به شمار می رود.

موسسه ای آماری به نام KGI اعلام کرده است که امکان دارد در سال میلادی جاری کمپانی اپل تنها ۲ میلیون واحد از اسپیکر های هوشمند هوم پاد خود را روانه ی بازار کند.

حتی مدتی پیش اخباری از کاهش تقاضای اسپیکر های هوشمند هوم پاد اپل به گوش رسید از این رو این کمپانی مجبور شده است که سفارشات تولید اسپیکر هوشمند هوم پاد را کاهش دهد.

تحلیلگر موسسه ی آماری KGI نیز در زمینه کاهش تقاضای اسپیکر های هوشمند هوم پاد اپل اعلام کرده است :

“احتمال می دهیم کمپانی اپل در سال میلادی جاری تنها ۲ الی ۲.۵ میلیون واحد اسپیکر هوشمند هوم پاد را به فروش برساند.”

کاهش تقاضای اسپیکرهای هوشمند

قبل از اینکه به طور ناگهانی تقاضای عرضه ی اسپیکر های هوشمند هوم پاد کاهش پیدا کند، تحلیلگران پیش بینی کرده بوده اند که کمپانی اپل در سال میلادی جاری می تواند حدود ۷ میلیون واحد اسپیکر های هوشمند هوم پاد خود را به فروش برساند.

جالب است بدانید که حتی عده ای از این تحلیلگران معتقد بودند که کمپانی اپل می تواند در سال ۲۰۱۸ فروش اسپیکر های هوشمند هوم پاد خود را به ۱۰ میلیون واحد نیز برساند.

اما به طور ناگهانی تقاضا برای اسپیکر های هوشمند هوم پاد کاهش پیدا کرد. دلیل اصلی کاهش تقاضای اسپیکر های هوشمند اپل قیمت گذاری ۳۴۹ دلاری آنها می باشد.

البته کمپانی اپل نیز بیکار ننشسته است چرا که این کمپانی به دنبال طراحی یک اسپیکر هوشمند اقتصادی است که با یک تیر دو نشان بزند، به گونه ای که با طراحی و عرضه ی اسپیکر هوشمند اقتصادی از یک سو کاری کند که اکثر کاربران و علاقه مندان به اسپیکر های هوشمند این کمپانی قدرت خرید آن را داشته باشند و از سوی دیگر بتواند با محصولات آمازون و گوگل رقابت کند.

مطالب مرتبط
iOS 13 و تمرکز بر ویژگی های تبلت آیپد اپل

البته لازم است بدانید که هنوز چنین خبری قطعیت پیدا نکرده است چرا که کمپانی اپل هنوز تصمیم خود را نگرفته است.

علاوه بر این کمپانی اپل با طراحی و عرضه ی چنین اسپیکر هوشمندی در حال حاضر قصد اعلام آماری رسمی از میزان فروش آن را ندارد و می خواهد این محصول را مانند سایر محصولاتش عرضه کند و در صورتی که جای پای محکمی پیدا کرد و فروش آن گسترش یافت آمار رسمی میزان فروش آن را اعلام کند.

انتظار می رود در نسل بعدی شاهد اسپیکر هوشمند بهتری از سوی اپل باشیم.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.