فناوری شارژ سریع در گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ

0

فناوری شارژ سریع در گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس سامسونگ

شرکت سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه MWC 2018 یا همان کنگره موبایل بارسلون از نسل جدید پرچمداران خود به نام گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس رونمایی به عمل آورد.

این در حالی بوده که سال گذشته شرکت کره ای سامسونگ تصمیم گرفت در مدت زمانی دیرتر به دلیل مشکلات پیش آمده گلکسی نوت ۷ را به عنوان پرچمدارش معرفی کند.

البته این مدت زمان طولانی تر موجب شد تا شاهد معرفی اسمارتفون های کاملاً جدید با طراحی متفاوت باشیم که توانست نظر هر فردی را به خود جلب کند.

نمایشگر بی حاشیه، مشخصات سخت افزاری ارتقا یافته، رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس و برخی دیگر، از ویژگی های سری گلکسی اس ۸ بود.

در این میان شرکت سامسونگ برنامه ریزی کرده تا همانند سال های پیش طی نمایشگاه MWC 2018 به معرفی نسل جدید پرچمدار خود بپردازد.

نسل جدیدی که به ویژگی های قابل توجه همچنان مجهز است اما برخی تغییراتی نیز پیدا کرده تا به عنوان مدلی جدید به شمار رود.

گزارش ها حاکی از آن است که دو گوشی هوشمند از نمایشگر ۵.۷۷ و ۶.۲۲ اینچی بهره می برند که همانند سال ۲۰۱۷ از نوع اینفینیتی اج بوده و کیفیت QHD+ دارند.

با این وجود، تغییرات در نمایشگر این سری بسیار نخواهد بود و به نوعی همچنان سامسونگ می خواهد مانند گلکسی اس ۸ باشد.

سخت افزار و فناوری شارژ در گلکسی اس ۹ سامسونگ

اما در بخش سخت افزاری ویژگی بارزی را می توان مشاهده کرد که می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ کوالکام یا اگزینوس ۹۸۱۰ سامسونگ، حافظه رم ۶ یا ۴ گیگابایتی، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی، سیستم عامل اندروید ۸.۰ اوریو، باتری ۳۰۰۰ و ۳۵۰۰ میلی آمپری، دوربین اصلی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در نسخه پلاس و دورین تک لنز ۱۲ مگاپیکسلی در نسخه استاندارد، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در هر دو مدل و برخی دیگر اشاره داشت.

مطالب مرتبط
آلکاتل و معرفی محصولات جدید در MWC 2018

چنین مشخصاتی نشان می دهد گلکسی اس ۹ سامسونگ گوشی هوشمند قابل توجهی بوده و می تواند به رقیب سرسختی برای سایر گوشی های هوشمند هم رده تبدیل شود.

این شرکت کره ای در طول چند سال فعالیت خود نشان داده که می خواهد اسمارتفون های کاملی را در اختیار مخاطب قرار دهد و در این زمینه نیز چنین شده است.

اطلاعات بیشتری از گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس در دست نیست تا به آن پرداخت از این رو باید منتظر ماند تا سامسونگ در کنگره موبایل بارسلون یا MWC 2018 از اولین پرچمداران خود رونمایی کند.

براساس گزارش های انتشاری این دو اسمارتفون به فناوری شارژ سریعی که در مقایسه با نسل پیشین سریعتر بوده مجهز هستند و در این میان انتظارات نیز بیشتر است.

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.