شاسی های ST فورد در اروپا به فروش نمی رسد

0

شاسی بلند فورد اج اس تی در اروپا به فروش نمی رسد

اگر شما در اروپا زندگی می کنید و فکر کردید می توانید فورد اج اس تی را هنگام عرضه خریداری کنید، سخت در اشتباه هستید. به تازگی فورد اعلام کرده که برنامه ای برای فروش شاسی بلندهای ST در بازار اروپا ندارد.

Andy Barratt مدیر فورد در انگلستان بیان داشت:

باتوجه به تحقیقات انجام شده، خریداران اروپا تمایل بیشتری به خرید اتومبیل های هیبریدی به جای ST با عملکرد بالا دارند.

در ایالات متحده Edge ST جایگزین Edge Sport می شود. مدلی با پیشرانه ۲.۷ لیتری توربو دو قلو شش سیلندر ۳۳۵ اسب بخاری که قادر است عملکرد بالایی داشته باشد. انتظار می رود مدل ST همانند Explorer نسل بعدی به پیشرانه ۴۰۰ اسب بخاری نیز مجهز شود.

حتی فورد فیستا ST جدید نیز قرار نیست به بازار اروپا ورود پیدا کند. البته مشخص نیست آیا نسخه ST فوکوس نیز شامل آن می شود یا خیر.

سری Performance فورد شامل موستانگ Shelby GT350، F-150 Raptor و فورد GT شده که در بیشتر مناطق به فروش می رسد. همچنین فوکوس RS جدید نیز به این بازار ورود پیدا می کند.

در حالی که مشتریان آمریکایی از همه مدل های فورد برخوردار هستند اما اروپایی ها شامل این موارد نشده و آنها تمامی مدل های فورد را نخواهند داشت.

به نظر می رسد دلیل مشخصی که این موضوع داشته فروش کم مدل های دیگر است از این رو فورد برنامه ای برای عرضه آنها نداشته و تنها روی مدل های خاصی تمرکز کرده است.

فورد اج (Ford Edge) خودرویی است که از سال ۲۰۰۶ تاکنون در کانادا تولید شده‌است. طراحی آن موتور جلو، خودرو محور جلو و خودرو چهار چرخ محرک بوده‌است. سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده به صورت خودکار است.

مطالب مرتبط
دست مومیایی شده ی یک کودک پیدا شد. اما چرا اثری از بقیه بدنش نبود؟

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.