فولکس واگن ممکن است با یک پیکاپ وانت به نمایشگاه خودروی نیویورک بیاید

0

فولکس واگن ممکن است با یک پیکاپ وانت به نمایشگاه خودروی نیویورک بیاید

تنها چند روز دیگر نمایشگاه خودروی نیویورک آغاز می شود، بنابراین طبیعی است که شایعات در مورد آنچه که قرار است در این رویداد شگفت انگیز مشاهده کنیم، هر روز، بیشتر و بیشتر شود.

در این راستا، منابع نزدیک به کمپانی فولکس واگن خبر داده اند که گویا این کمپانی در نظر دارد تا در روز چهارشنبه یک وانت پیکاپ سایز متوسط را پیش از انتشار نسخه تولیدی که قرار است در شهر تنسی ساخته شود در فرم مفهومی رونمایی کند.

معرفی فولکس واگن Amarok در سال ۲۰۱۷

با وجود این که کمپانی فولکس واگن نام “Amarok” را در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ در اداره تجارت و ثبت اختراع ایالات متحده (USPTO) به ثبت رسانده، به نظر نمی رسد که پیکاپ وانت مورد بحث، دارای همان پلتفرم باشد.

در عوض، پیکاپ وانت مفهومی که  هنوز نامگذاری نشده به طور رسمی از پلتفرم اس یو وی اطلس استفاده می کند و در نمایشگاه خودروی نیویورک نیز برای نشان دادن پیکربندی جدید پنج صندلی خود حاضر خواهد شد.

بر طبق شواهد به دست آمده، کمپانی فولکس واگن مشتاق است تا این کامیون وانت مفهومی را در ایالات متحده ارائه نماید.

در واقع، اگر بازخورد حاضران در نمایشگاه اتومبیل نیویورک مثبت باشد، این مدل می تواند به سرعت وارد فاز تولید شود و پس از آن به نمایندگی ها راه یابد.

به گفته یکی از کارمندان داخلی شرکت فولکس واگن، مدیر ارشد کمپانی فولکس واگن، هربرت دیس از همان اولین مراحل تولید این پیکاپ وانت، از آن حمایت نموده است.

چنین پیکاپ وانت سایز متوسطی ​​باید به مبارزه با مدل های Chevy Colorado ،Toyota Tacoma ،Ford Ranger و Honda Ridgeline بپردازد  که سبب می شود کمپانی فولکس واگن در مورد موفقیت تجاری این کانسپت در ایالات متحده و کانادا اندکی محتاط باشد در اخبار مرتبط با تولید این کانسپت، فولکس واگن اعلام نموده که می خواهد کراس اوور جدیدی را برای بازار ایالات متحده ارائه کند که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می شود.

مطالب مرتبط
شباهت هواوی P20 لایت به آیفون 10

در حالی که این شرکت در حال حاضر دارای مدل مشابهی در بازار های دیگر است، SUV عرضه شده برای ایالات متحده بر اساس خانواده قدرتمند اس یو وی ها عرضه خواهد شد.

تصاویر زیبایی از فولکس واگن اطلس برای دسکتاپ

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.