فیس لیفت آئودی R8 رونمایی شد

شرکت آلمانی در نظر داشته آر8 فیس لیفت را در اوایل 2019 به بازار اروپا برساند و جزئیات تریم امریکایی R8 2019 هنوز توسط آئودی اعلام نشده است. انتظار می رود در تریم آمریکایی ویژگی های اضافی و قدرت پیشرانه بیشتری در نظر گرفته شود.

0

فیس لیفت آئودی R8 2019 رونمایی شد

آئودی R8 2019 : شرکت آئودی هر سال محصولات مختلفی در سگمنت هاچ بک، سوپراسپرت، سدان و برخی مدل های دیگر عرضه می دارد و تنها به نسخه یا مدل خاصی اکتفا ندارد.

این کمپانی در نظر داشته با گسترده کردن مدل های محصولات خود، نظر مشتریان بیشتری را به سبد تولیدات خود جلب کند و تاکنون نیز موفق بوده است.

در این بین یکی از مدل های محبوب آئودی خودرو کوپه سوپراسپرت R8 است.این خودرو چند سالی از عرضه اولین نسل آن می گذرد و پیشتر نیز فیس لیفت R8 معرفی شد. اما نیاز داشت تا تغییرات اساسی در R8 به وجود آید و در این بین آئودی تصمیم گرفت نسل جدید R8 را به عنوان آئودی R8 2019 معرفی کند.

خودرویی که طراحی تهاجمی تری پیدا کرده و می توان آن را سوپراسپرت قدرتمندی خطاب کرد. آئودی نسخه کروک این مدل را نیز معرفی کرده و تنها به نسخه کوپه بسنده نکرده است.برای شروع باید به چراغ های بازطراحی شده پرداخت. چراغ هایی که برگرفته از زبان طراحی جدید آئودی هستند و اگرچه ساختاری شبیه به قبل دارند اما طراحی متفاوتی پیدا کردند.

چراغ هایی از نوع LED که نورپردازی بزرگی می توان انتظار داشت و عملکرد خوبی نیز می توانند از خود نشان دهند. گفتنیست این چراغ های برجسته مستطیلی یکی از ویژگی های برجسته طراحی R8 نسل جدید است. دیفیوزر عقب ما را به یاد خودرو اسپرت نوستالوژیک Sport Quattro سال ۱۹۸۰ می اندازد. البته این نکته حائز اهمیت است که آئودی در طراحی محصولاتش همیشه سعی داشته تا به نسل های پیشین نیز وفادار باقی بماند و اگرچه نمی توان طراحی کلی شبیهی داشت اما می توان از قسمت کوچکی نیز شروع کرد.

تغییرات متعددی این شرکت روی R8 جدید حاصل کرده که هر یک در نوع خود قابل توجه هستند. افزایش تعداد ورودی های هوا آیرودینامیک بهتری برای R8 رقم می زند. خودرویی که سالیان درازیست به عنوان محصول قدرتمند شرکت آئودی شناخته می شود. نیاز داشت تا طراحی شکل تهاجمی به خود بگیرد و از حالت ساده نخست فاصله گیرد.همانطور که گفته شد آئودی تغییراتی در طراحی R8 2019 به وجود آورده تا به عنوان یک مدل نسل جدید محسوب شود. رینگ های آلومینیومی ۵ پر نظر هر فردی را به خود جلب کرده و تایرهای پهن نیز ظاهری اسپرت به این خودرو بخشیده است.

مطالب مرتبط
تصویر رندر شده از ولوو S60 2019

شرکت سازنده ترمزهای کربن سرامیکی به کار گرفته که عملکرد بهتری در مقایسه با سایر ترمزها دارند. بدنه نیز از نوع فیبرکربن و آلومینیوم است که به عنوان مواد اولیه آیرودینامیک در خودروها به کار گرفته می شود. در بحث فنی باید به پیشرانه ۱۰ سیلندر ۵.۰ لیتری ۶۱۱ اسب بخاری اشاره کرد که در مقایسه با نسل پیشین R8 با موتور ۵۶۲ اسب بخاری، توان بالاتری از خود نشان می دهد و یک مدل برجسته است. با این حساب می توان نسل جدید R8 را که به عنوان R8 2019 شناخته می شود، ۵۰ اسب بخار قدرتمندتر از مدل پیشین دانست.

یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کلاچ دوگانه نیز برای R8 2019 در نظر گرفته شده که قدرت را به چرخ های عقب انتقال می دهد. آئودی معتقد است R8 جدید یک مدل با آیرودینامیک بیشتر است و چابک نیز محسوب می شود. خودروی چابک تر و سبک تر که باید انتظار عملکرد بالایی از آن داشت. این شرکت با تیم مهندسانی مجرب سیستم فرمان بروزرسانی برای آئودی R8 2019 در نظر گرفتند که پاسخگویی بهتری داشته و از این رو رانندگان می توانند سرعت عمل بهتری را شاهد باشند. سرعت عملی در کنار پیشرانه ۱۰ سیلندر ۶۰۰ اسب بخاری که بیشتر روی خودروهای سوپراسپرت قرار می گیرد.

شرکت آلمانی در نظر داشته آر۸ فیس لیفت را در اوایل ۲۰۱۹ به بازار اروپا برساند و جزئیات تریم امریکایی R8 2019 هنوز توسط آئودی اعلام نشده است. انتظار می رود در تریم آمریکایی ویژگی های اضافی و قدرت پیشرانه بیشتری در نظر گرفته شود.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.