فیس لیفت نیسان مورانو ۲۰۱۹ رونمایی شد

نیسان مورانو

0

فیس لیفت نیسان مورانو رونمایی شد

نمایشگاه لس آنجلس را هر سال باید پر بار دانست زیرا از محصولات مهم و جذابی در آن رونمایی می شود. سال جاری نیز مملو از مدل های جدید از جمله برند نیسان، کیا، هیوندا، آئودی و چندی دیگر بود.

یکی از این خودروهایی که طی نمایشگاه به رونمایی آن پرداخته شد، نیسان مورانو فیس لیفت بود. کراس اووری جسور و جذاب از برند ژاپنی که هر سال رونمایی از  آن صورت می گیرد و یک مدل برجسته و قابل توجه است.

در حقیقت مدل رونمایی شده از مورانو نسخه ۲۰۱۹ محسوب شده و از جلوپنجره V شکل بهره می برد. چراغ های جلو LED همانند عقب طراحی بهبودیافته ای پیدا کرده و جذاب تر به نظر می رسند.

طراحی تیز و تهاجمی

یکی از ویژگی های نسل فعلی مورانو، طراحی تیز و تهاجمیست که نیسان به آن بخشیده است. از این رو در نسخه فیس لیفت باتوجه به زیبایی طراحی نسل فعلی، تغییرات خاصی به وجود نیامده و در نگاه اول همانند قبل تصور می کنید با یک مدل نسبتا بروزرسانی شده رو به رو هستید.

یکی از بخش هایی که در نسخه های فیس لفیت همیشه دستخوش تغییر قرار می گیرد، چراغ های کوچک مه شکن جلوست و این شامل نیسان مورانو ۲۰۱۹ نیز می شود. رینگ های ۱۸ و۲۰ اینچی آلومینیومی جدید طراحی ظاهری مورانو را جذاب نموده است.

کابین داخلی در رنگ مارون پلاتینیومی

به گفته نیسان، مورانو در سه رنگ جدید قرمز غروب آفتابی، سفید مرواریدی و آبی مرواریدی عرضه خواهد شد. یکی از بخش های جالب توجه کابین داخلیست که نیسان همیشه با رنگ سفید و روشن همراه می سازد و تجربه سفری لذت بخش را فراهم می آورد.

کابین داخلی در رنگ مارون پلاتینیومی نیز به فروش می رسد که تریم لوکس و پریمیومی می باشد. در داخل این کراس اوور تریم چرم، فلز و چوپ ساختاری باکیفیت و جذاب را به آن بخشیده است که در کمتر مدل رقیبی می توان شاهد این تریم بود. مورانو فیس لیفت در تریم S, SV و SL به فروش خواهد رسید که هر یک دارای ویژگی های منحصربفرد خود هستند.

مطالب مرتبط
بررسی برترین شاسی‌ بلند های برتر سال 2018

سیستم سرگرمی NissanConnect

داخل کابین صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی با سیستم سرگرمی NissanConnect نیز وجود دارد.  در بخش پیشرانه باید به موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر ۲۶۰ اسب بخاری اشاره کرد که در کنار گیربکس اتوماتیک Xtronic و سیستم چهارچرخ محرک اختیاری می تواند عملکرد آف-رود قابلی داشته باشد.

اگرچه قیمت این کراس اوور خوش استایل ژاپنی مشخص نشد اما از ماه آینده راهی بازار ایالات متحده می شود.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار و لینک دهی مستقیم مجاز می باشد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.