قابلیت بهتر اندروید P در مقایسه با نسخه های پیشین

0

قابلیت بهتر اندروید P در مقایسه با نسخه های پیشین

اندروید P : شرکت گوگل هر سال نسخه جدیدی از اندروید را معرفی می کند که با ویژگی های بهتر همراه است و می تواند تجربه کاربری بهتری را در گوشی های هوشمند اندرویدی رقم زند.

همانطور که می دانید در اندروید ۸ با استفاده از قابلیت بی نظیر Snooze که به این نسخه از اندروید اضافه شده است به راحتی می توانید برای اعلان های خود یادآور بگذارید و آن ها را بعدا بخوانید حتی می توانید از گزینه های تایم بندی آن مانند ۱۵ دقیقه ، ۳۰ دقیقه و حتی یک ساعت و یا دو ساعت استفاده کنید تا نوتیفیکیشن مورد نظر خود را در هر زمانی که دوست داشتید بخوانید .

از تست خصوصی اپلیکیشن Reply اسکرین شاتی منتشر شده است که این اسکرین شات نشان می دهد که کاربران از کنترل بیشتری که بر روی نوتیفیکیشن های خود در اندروید بعدی که ابتدای آن با حرف P آغاز می شود لذت می برند .

در قسمت پایینی این اسکرین شات منتشر شده نواری وجود دارد که دارای چند گزینه می باشد و این گزینه ها شامل سر کار یادم بیانداز (Remind me at work)، در خانه یادم بیانداز (Remind me at home)، یادآور اضافه کن (Add reminder)، بفرست به … (Send to) و برای یک ساعت Snooze را فعال کند (Snooze 1 hour)می باشند .

با وجود اینکه این احتمال وجود دارد که این جواب های سریع با اپ ریپلای مرتبط باشند و هیچ گونه ارتباطی با اندروید نداشته باشند اما انتظار نداریم در یک برنامه ی پاسخ هوشمند چنین گزینه ها و قابلیت هایی را مشاهده کنیم ، علاوه بر این ریپلای می تواند پاسخ های آماده و هوشمندی را برای پیغام های دریافتی در پیام رسان ها ایجاد کند ، البته از طریق  نوار نوتیفیکیشن نیز امکان دسترسی به این پاسخ ها برای شما فراهم می باشد .

مطالب مرتبط
تبلت جدید Iconia One 8 ایسر

شرکت گوگل قصد داشته بزودی نسخه جدید را به عنوان اندروید P که نام مشخصی ندارد و بزودی مشخص می شود، انتشار پیدا خواهد کرد.

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با ذکر نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.