کمپانی دل از لپ تاپ های قدرتمند سری Precision خود رونمایی کرد

0

لپ تاپ دل در سری قدرتمند Precision

لپ تاپ دل : یکی از مدل های لپ تاپ های قدرتمند لپ تاپ دل سری Precision ، مدل Precision 7730 می باشد که دارای نمایشگری ۱۷.۳ اینچی است . رزولوشن صفحه نمایش این مدل از لپ تاپ های سری Precision به گونه ای می باشد که در پیکربندی های مختلف بین ۱۶۰۰×۹۰۰  و ۲۱۶۰×۳۸۴۰   پیکسل متغیر می باشد . علاوه بر این مدل Precision 7730 در زمینه ی کارت گرافیک دست کاربر را به طور کلی باز گذاشته است چرا که گزینه های مختلفی را شامل گرافیک AMD رادئون WX 7100 به همراه ۸ گیگابایت رم GDDR5 و انویدیا کوادرو P5200 به همراه ۱۶ گیگابایت رم GDDR5 در اختیار کاربر قرار داده است.

اگر بخواهیم در زمینه ی پردازنده های این مدل از لپ تاپ دل سری Precision نظر بدهیم باید بگوییم که پردازنده های این مدل بسیار قدرتمند هستند چرا که این پردازنده ها شامل  Core i5-8300H چهار هسته ای و Core i9-8950HK شش هسته ای می باشند که امکان اورکلاک آنها نیز وجود دارد .

این لپ تاپ دارای یک رم ۳۲ گیگابایتی ۳۲۰۰ مگاهرتزی می باشد که البته نسخه ی قوی تر آن دارای یک رم ۶۴ گیگابایتی ۲۴۰۰ مگاهرتزی است .

مدل دیگری از لپ تاپ های قدرتمند سری Precision، لپ تاپ دل مدل Precision 7530 می باشد که از مدل Precision 7730 کمی کوچکتر است چرا که دارای صفحه نمایشی ۱۵.۶ اینچی می باشد که از رزولوشن ۴K بهره برده است ، این مدل دارای پردازنده ی Core i9-8950HK می باشد که کارت های گرافیک آن نیز شامل  AMD رادئون WX 4150 با ۴ گیگابایت رم GDDR5 و  انویدیا کوادرو P3200 با ۶ گیگابایت رم GDDR5 می باشند .

سومین مدل در بین لپ تاپ های سری Precision، مدل Precision 5530 است که پردازش آن پایین تر از پردازش لپ تاپ های سری ۷۷۳۰ و ۷۵۳۰ می باشد اما صفحه نمایش آن مشابه صفحه نمایشی می باشد که در مدل ۷۵۳۰ مورد استفاده قرار گرفته بوده است علاوه بر این ، این مدل دارای ۳۲ گیگابایت رم و کارت گرافیک انویدیا کوادرو  P2000 با ۴ گیگابایت رم GDDR5 می باشد .

مطالب مرتبط
بررسی کامل XPS 13 9370 2018 دل

و اما آخرین مدل از این سری لپ تاپ های قدرتمند Precision، مدل Precision 3530 می باشد که باز هم صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی در آن بکار رفته است که دارای رزولوشنی برابر با ۱۰۸۰ پیکسل می باشد علاوه بر این پردازنده ی استفاده شده در این مدل پردازنده ی شش هسته ای Core i7 می باشد و البته این مدل به کارت گرافیک انویدیا کوادرو P600 با ۴ گیگابایت رم GDDR5  مجهز است .

مدل  Precision 5530 در ماه تیر و یا مرداد به بازار عرضه خواهد شد اما سایر مدل های سری لپ تاپ های پر قدرت Precision  در اوایل خرداد روانه ی بازار می شوند که براساس گزارشات بدست آمده قیمت مدل ۳۵۳۰ برابر با ۱۰۴۹ دلار ، قیمت مدل ۵۵۳۰ برابر با ۱۴۴۹ دلار ، قیمت مدل ۷۵۳۰ برابر با ۱۱۸۹ دلار و درنهایت قیمت مدل ۷۷۳۰ ، ۱۵۰۹ دلار می باشد .

اختصاصی ورد نگار – هرگونه کپی بداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.