رونمایی اچ پی از لپتاپ Chromebook x2

0

رونمایی اچ پی از لپ تاپ Chromebook x2

لپ تاپ Chromebook x2 :  اچ پی را می توان یکی از برندهای بزرگ صنعت تولید کامپیوتر دانست و حضور پررنگی در طول دهه های گذشته داشته است. این شرکت هر سال محصولات جدیدی را معرفی کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

به تازگی این شرکت با معرفی و رونمایی از لپ تاپ Chromebook x2 که دارای نمایشگری ۱۲.۳ اینچی می باشد به رده ی تولید کنندگان تبلت های هیبریدی وارد شده است. طراحی خاصی که در این لپ تاپ اچ پی هیبریدی وجود دارد باعث شده است تا علاوه بر چرخاندن کیبورد به پشت نمایشگر بتوان آن را به کلی از بدنه ی این لپ تاپ جدا نمود. در کنار چنین طراحی ویژه و منحصر به فردی که کاربر می تواند در صورت نیاز نداشتن به کیبورد این لپ تاپ آن را به طور کامل از بدنه جدا کند یک قلم برای یادداشت برداری و طراحی دیجیتال نیز برای این لپ تاپ تعبیه شده است.

لپ تاپ Chromebook x2 اچ پی دارای دو دوربین می باشد که یک دوربین به عنوان دوربین اصلی، و دوربین دیگر برای برقراری تماس های تصویری می باشد از این رو دوربین اصلی در این لپ تاپ در بخش پشتی آن تعبیه شده است که ۱۳ مگاپیکسل می باشد و دوربینی دومی که برای برقراری تماس های صوتی می باشد در پنل جلویی لپ تاپ تعبیه شده است که ۵ مگاپیکسل می باشد.

مشخصات سخت افزاری لپ تاپ Chromebook x2

از آنجایی که این لپ تاپ دارای پردازنده ی یک گیگاهرتزی Core m3 با ۴ گیگابایت رم و ۳۲ حافظه ی داخلی قابل ارتقاء می باشد می توان گفت که توان پردازشی آن تا حد قابل توجهی بالا است. علاوه بر این رزولوشن این لپ تاپ برابر با ۲۴۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است و عمر باتری آن تا ۱۰ ساعت و نیم می باشد.

مطالب مرتبط
معرفی لپ تاپ دو در یک Yoga 730 لنوو در کنگره جهانی موبایل

نمی توان گفت که این لپ تاپ ، لپ تاپی سبک وزن است چرا که در حالت عادی ۱.۴۵ کیلوگرم وزن آن می باشد اما زمانی که کیبورد آن را جدا کنید و لپ تاپ به شکل تبلت در بیاید وزنش به ۰.۷۲ کیلوگرم کاهش پیدا می کند.

براساس گزارشات و اخباری که در زمینه ی قیمت این لپ تاپ در دست می باشد ، قیمت آن که برابر با ۵۹۹ دلار است نسبت به امکانات و ویژگی های آن مناسب می باشد. البته قیمت این لپ تاپ در میان سایر لپ تاپ ها کمی بالا می باشد اما در میان تبلت های هیبریدی ارزان تر است.

این محصول می تواند رقیبی برای آیپد پرو باشد که دارای قیمتی برابر با ۶۴۹ دلار می باشد ، البته آیپد پرو بدون قلم و کیبورد در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.