لیموزین تمام برقی ونیر معرفی شد

0

لیموزین تمام برقی ونیر معرفی شد

لیموزین : شرکت LVCHI که شرکتی چینی و تازه تاسیس می باشد که از سال ۲۰۱۶ فعالیت خود را آغاز کرده است، در عرصه ی طراحی و عرضه ی خودور های منحصر به فرد و شیک فعالیت می کند از خودروی جدید خود در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی کرد.

شرکت LVCHI با همکاری با شرکت I.D.E.A در سال گذشته پروژه ی ونیر خود را استارت زد.

براساس گزارشات شرکت LVCHI قرار است خودروی ونیر که جزء سری خودرو های لیموزین می باشد نقشی جدید و منحصر به فردی را در رده ی خودرو های برقی ایفا کند و از سال ۲۰۱۹ در تورین ایتالیا تولید شود .

طراحی و ساخت لیموزین تمام برقی ونیر به گونه ای می باشد که این خودروی تمام برقی دارای چهار در و ظرفیت چهار سرنشین می باشد.

یکی از جالب ترین و البته منحصر به فرد ترین ویژگی لیموزین تمام برقی ونیر این است که این خودور می تواند ظرف مدت ۲.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد چرا که از باتری ۱۰۰ کیلو واتی و چهار پیشرانه الکتریکی به گونه ای که دو عدد از این پیشرانه ها در جلوی خودرو قرار دارد و دو پیشرانه ی دیگر در عقب خودرو تعبیه شده است که هر کدام توانایی ۲۵۰ اسب بخار و مجموعا ۱۵۴۰ نیوتن متر گشتاور را دارند در این خودرو استفاده شده است و همین چهار پیشرانه با چنین تولید اسب بخار زیادی باعث می شوند که این خودرو بتواند در مدت زمان ۲.۵ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

سرعت و قدرت لیموزین ونیر

لیموزین تمام برقی ونیر حتی می تواند سرعتی قالب بر ۲۸۰ کیلومتر بر ساعت را داشته باشد و تنها با یک بار شارژ کامل قادر است تا مسافت ۶۵۰ کیلومتری را طی کند.

مطالب مرتبط
فولکس واگن Tayron شاسی بلندی غیراروپایی

لازم است یادآوری کنیم که این خودرو تنها در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۸ رونمایی شده است و تمامی قابلیت های گفته شده در این مطلب را تنها با مشاهده ی عملکرد آن می توانیم باور کنیم.

لیموزین تمام برقی ونیر، تمام چرخ محرک می باشد که بر روی یک شاسی کامپوزیتی قرار گرفته است که جنس این شاسی کامپوزیتی از فیبر کربن با ساختار مشبک می باشد که در راستای استحکام و انعطاف پذیری و همچنین کاهش وزن خودرو، در لیموزین تمام برقی ونیر تعبیه شده است.

طراحی این خودرو فوق العاده منحصر به فرد و خاص می باشد به گونه ای که قاب آن از سقف به عنوان مولفه ی ساختاری مشترک در کنار شاسی آلومینیومی که به قوای محرکه جلو و عقب متصل شده است می باشد.

شرکت LVCHI اعلام کرده است که در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ قصد دارد از یک خودروی جدید به نام اورانو که یک خودروی شاسی بلند، پلتفرم های چند منظوره و یک سدان قدرتمند می باشد، رونمایی کند.

البته این خبر چندین ماه قبل و در شانگهای اعلام شده است.

علاوه بر این ، این شرکت قرار است یک کارخانه ی خودروسازی با ظرفیتی برابر با ۵۵۰ هزار خودرو در جیلین چین تاسیس کند.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.