ماجرای جالب ازدواج یک دختر مبتلا به سندرم داون

0

ماجرای جالب ازدواج یک دختر مبتلا به سندرم داون

یک زن جوان که از بیماری سندرم داون رنج می برد با حضور در سریالی به نام  Undateables از چگونگی پیدا کردن عشق زندگی اش پرده برداشت.

“بتانی مادوکس”، در سن ۱۹ سالگی زمانی که در یک برنامه تلویزیونی شرکت کرد به دلیل یک سری نقص های ظاهری مورد تمسخر قرار گرفت و اعتماد به نفس خود را از دست داد.

“بکی”، مادر “مادوکس”، در برنامه The Daily Record اعلام کرد اکنون دخترش ۲۲ سال دارد و توانسته گذشته سخت و مشقت بارش را فراموش کند و عشق خود را پیدا کند.

او همچنین در ادامه صحبت هایش می گوید “مادوکس” از من پرسید که چرا من باید به این بیماری مبتلا شوم و اینگونه زشت به نظر بیایم؟ من هرگز دوست نداشتم که او احساس متفاوت بودن از بچه های عادی را داشته باشد، آرزو می کردم بتوانم کاری کنم تا به او ثابت شود که او فوق العاده ترین و زیباترین دختری است که من تا کنون دیده ام و پیش خود مطمئن بودم پسری پیدا خواهد شد که مانند من عاشق دخترم باشد، اما هیچ دختر نوجوانی دوست ندارد از زبان مادرش بشنود که زیباست بلکه دوست دارد از زبان پسر مورد علاقه اش این سخن را بشنود.

زمانیکه “مادوکس” مشاهده کرد تمام دوستانش عشق خود را پیدا کرده اند و اکنون خوشحال و خوشنود می باشند از تنهایی خود ناامید شد و بیماری اش را دلیل این تنهایی می دانست. یک شب که به همراه خانواده اش درحال تماشای سریالی معروف بود پیش خود تصمیم گرفت که برای بازی و حضور در آن سریال فرم درخواست پر کند.

“بکی” از این تصمیم دخترش خشنود بود و به همین دلیل به نمایندگی از او فرم درخواست دخترش را پس از حضور موفقیت آمیزش در یک مصاحبه پر کرد. تجربیات مادوکس در این برنامه زیاد خوشایند نبود.

او با مردی که “بردلی” نام داشت آشنا شد. اما پس از مدتی بردلی دیگر با او تماس نگرفت. پس از این تجربه تلخ تهیه کنندگان  سریال تصمیم گرفتند که مادوکس را با یک دانش آموز به نام “میلس” که اهل ناتینگهام بود آشنا کنند.

“میلس” نیز به همان بیماری مادوکس مبتلا بود. اما به دلیل اختلاف سنی زیاد مادوکس و میلس، این دو نفر تفاهم زیادی با هم نداشتند. پس از پخش شدن سریال در ژانویه ۲۰۱۶ مادوکس پیام های محبت آمیز بسیاری از طرف مردم دریافت کرد.

پس از شروع برنامه، او با مردی به نام “تام” آشنا شد. آن دو از طریق کارمند پشتیبان تام که در صحنه نمایش مادوکس را دیده بود آشنا شدند. برنامه The Daily Record می گوید اکنون “مادوکس” و “تام” بسیار عاشق و شیفته هم می باشند.

“مادوکس” در صحبت هایش می گوید: من خیلی تنها بودم و به کسانی که عاشق بودند حسودی ام می شد، زیرا دوست داشتم عاشق بودن را تجربه کنم و بدانم چه حسی دارد.

اکنون که با “تام” آشنا شده ام می دانم که عشق بسیار لذت بخش است. من همه ویژگی های تام را دوست دارم. او مهربان، باشخصیت و رمانتیک است همچنین بسیار خوشتیپ و خوش پوش هم می باشد.

 

مطالب مرتبط
یک کلاغ در ژاپن کارت اعتباری یک زن را برای خرید بلیط قطار دزدید

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.