اوج تکنولوژی طراحی ماشین کانسپت یا مفهومی ۲۰۱۷

0

اوج تکنولوژی طراحی ماشین کانسپت یا مفهومی ۲۰۱۷

اوج تکنولوژی طراحی در خودروهای کانسپت سال ۲۰۱۷

اوج تکنولوژی طراحی در ماشین کانسپت یا مفهومی سال ۲۰۱۷ به وضوح مشخص و آشکار است. ماشین کانسپت یا مفهومی هر سال به خودروهای تخیلی فیلم های هالیوودی نزدیک تر می شود.

 

خودروسازان از ماشین های کانسپت یا مفهومی به عنوان راهی برای نشان دادن چشم انداز خود برای تولیدات سال های بعد استفاده می کنند. خودروهای کانسپت علاوه بر باهوش بودن، ایده های طراحی و ویژگی های خاصی را به عموم نشان می دهند.

اما اغلب، ماشین سازان ماشین های مفهومی را با ویژگی هایی که احتمالا هرگز آن را ( حداقل در دهه آینده ) نخواهید دید، ارائه می کنند.

 

خودروهای کانسپت یا مفهومی یک راه جالب برای فهمیدن میزان آینده نگری هر خودروسازی است. در این مقاله که توسط کارشناسان فن آوری وبسایت وردنگار تهیه شده است، نگاهی داریم به خودروهای کانسپت یا مفهومی معرفی شده در سال ۲۰۱۷ و این خودروها را از لحاظ طراحی و چهره منحصر بفرد آنها بررسی خواهیم کرد.

 

فیات کرایسلر

یک خودروی کانسپت دنده ای است که در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه CES ، به نمایش گذاشته شده است. این خودرو نه تنها از نظر زیبایی شناختی قابل توجه است، بلکه بزرگ، جعبه ای مانند و سنگین می باشد.

 

با این حال، این خودرو به معنای نشان دادن فناوری های آینده است که در داخل خودرو جستجو می شود.FCA می گوید، انرژی الکتریکی موجود در این خودرو تا محدوده ۲۵۰ مایل پایدار خواهد بود و در کمتر از ۲۰ دقیقه با شارژر DC مخصوص خود به میزان ۵۰ درصد شارژ می شود.

 

این خودرو مجهز به سیستم رانندگی خودکار یا همان SELF DRIVE بوده که با وجود سنسورها و مسیریاب های حرفه ای این کار با دقت خاصی انجام می دهد.

 

مطالب مرتبط
هوندا سی آر وی کانسپت CR-V Custom، مدل پیشروی کمپانی هوندا برای نمایشگاه توکیو 2018

Oasis

خودرویی خنده دار، Rinspeed اتومبیل Oasis کانسپت خود را در نمایشگاه CES نشان داد. خودرویی با گل و گیاه داخل خود یک مکان رویایی برای شما به ارمغان می آورد.

 

در داخل، ماشین دارای صفحه نمایش لمسی بزرگ از شرکت Harman است که همراه با کنترل صدا و حالت است. این خودرو می تواند به شما در خصوص موانع  پیش رو  بر روی شیشه هشدار دهد.

 

هوندا

در ماه دسامبر ۲۰۱۷، هوندا برای اولین بار تصاویر تیزر از ماشین مفهومی NeuV خود را نشان داد، که رسما اولین بار در نمایشگاه CES 2017 نمایش داده شد.

 

هوندا گفت که این خودرو، خودران و الکتریکی است، اما جزئیات دقیقی از آن منتشر نکرد. این مفهوم همراه با هوش مصنوعی است که می تواند «احساسات انسانی» را برای بهبود تجربه رانندگی به کار برد.

 

فولکس واگن

فولکس واگن یک نسخه از تکنولوژی پیشرفته میکروباس کلاسیک را معرفی کرد. Hippiemobile الکتریکی و تجدید پذیر می تواند ۲۷۰ مایل را با یک بار شارژ رانندگی  کند.

 

فولکس واگن گفت که این وسیله نقلیه به لیدار، رادار، دوربین ها و سنسورهای اولتراسونیک مجهز است و این دستگاه کاملا خودران است.

 

این کانسپت همچنین با سایر ویژگی های نوآورانه مانند تبلتی همراه است که می توانید آن را از کنسول خارج کنید و بیرون از خودرو از آن استفاده کنید. راننده همچنین می تواند ماشین را با نزدیک شدن به آن با گوشی هوشمند خود باز و روشن کند.

 

تویوتا

تویوتا خودروی کانسپت مفهومی را در۲۰۱۷ CES نشان داد که می خواهد بهترین دوست شما باشد (مانند NeuV هوندا). این خودرو دستیاری به نام Yui دارد که طراحی شده است تا شما را در انجام وظایفی مانند مکالمه کمک کند، بنابراین در هنگام رانندگی کاملا ایمن خواهید بود.

 

مطالب مرتبط
رونمایی تویوتا از کانسپت GR Supra Racing

این خودرو هیچ صفحه نمایش لمسی ندارد، اما دارای نمایشگر سرفیس است.

 

BMW

آخرین خودروی کانسپت یا مفهومی BMW: تنها هدف این برند معروف نشان دادن آینده خودروهای تولیدی خودش است. این خودرو کانسپتی با طراحی جادار و خانه ای مانند و کاملا خودران و الکتریکی خواهد بود.

 

حتی یک اتاق برای قفسه کتاب در این خودرو تعبیه شده است. همچنین دارای یک صفحه نمایش بزرگ است که آرامش در هنگام رانندگی را برای شما به همراه خواهد داشت.

 

نیسان Vmotion

Nissan ایده VMotion را در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۷ در آمریکا مطرح کرد. این ماشین طراحی بسیار خیره کننده و هندسی مانند دارد.

 

درهای قیچی مانند آن را ببینید! این خودرو دارای سیستم ProPilot نیسان است که اجازه می دهد تا وسایل نقلیه به طور خودکار در بزرگراه ها با سرعت ۶۲ مایل در ساعت حرکت کنند.

 

در داخل، یک صفحه نمایش بزرگ و افقی وجود دارد که ابزار و وسایل سرگرمی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.