جیسون وات، معلول خوش شانسی که بالاخره مالک سوپراسپرت فورد GT 2018 شد

0

وات ، مالک خوش شانس فورد GT 2018

انتظار در دنیای دیجیتال امروز، یک درد عذاب آور است. از آنجا که ما دوست داریم به سرعت از هر آن چه که در اطرافمان است لذت ببریم، بنابراین صبر کردن تنها می تواند باعث اضطراب و بی حوصلگی ما شود.

ما حتی می توانیم مواد غذایی خود را در سال ۲۰۱۸ از طریق اپلیکیشن ها تحویل بگیریم. تصور کنید که مجبورید برای دیدن یک ماشین به انتظار بنشینید – و نه فقط یک ماشین.

اولین فورد GT 2018

تصور کنید که تقریبا دو سال برای به بازار آمدن یک فورد GT و خرید آن صبر کرده باشید. واقعا بی رحمانه خواهد بود. حدود ۶۵۰۰ علاقه مند به این خودرو از سراسر جهان برای مشاهده این ابرخودروی بی نظیر گرد هم جمع شده اند تا اولین فورد GT 2018 را از آن خود کنند. این خودرو در حال حاضر در جاده های ایالات متحده در حال عبور و مرور است، اما در اروپا، فقط یک مشتری خوش شانس می تواند کلید یکی از اولین سوپراسپرت های GT را از ان خود کند.

جیسون وات، این مشتری خوش شانس است، که اولین اسکاندیناوی است که توانسته یک فورد GT را خریداری کند. او یک راننده مسابقه ای از دانمارک است که پس از یک تصادف وحشتناک موتور سیکلت در سال ۱۹۹۹ از قفسه سینه به پایین فلج شد.

وات همچنین مالک قبلی Ford GT 2005 نیز بود که به طور خاص برای شرایط او اصلاح شده بود. برای GT جدید وات نیز همین اصلاحات اعمال خواهد شد. باربند سقف نیز نصب خواهد شد، بنابراین جیسون به راحتی می تواند صندلی چرخدار خود را در حین رانندگی سوپر اسپرت جدید خود حمل کند. واتس در مراسم تحویل خودرو در کپنهاگ گفت:

مطالب مرتبط
انتشار تیزرهای نسخه به روز شده سدان کیا فورت 2019

“فورد GT من احتمالا سریعترین ماشین جهان است که می تواند در فضاهای پارکینگ خانه ام پارک شود. فورد GT جدید وات، یک خودروی اسپرت فوق العاده جذاب و به روز شده می باشد.

موتور سریعترین ماشین جهان

در این خودرو، یک موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندر با توان ۶۴۷ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ پوند پا، نیرو را از طریق گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۷ سرعته منتقل می کند و بالاترین سرعت خودرو ۲۱۶ مایل در ساعت است. متاسفانه فورد تنها ۱۰۰۰ دستگاه از این ابرخودرو را تولید خواهد کرد.

دشوار است تصور کنید که پس از سه سال مشتریان موجود در سراسر جهان فقط شاهد حضور یک فورد GT بوده اند. البته وات بسیار خوش شانس است چرا که او هم اکنون یک GT دیگر دارد که می تواند از آن لذت ببرد .

منبع: motor1

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.