مدل مفهومی نمادین Nucleus از کمپانی Iconas

0

مدل مفهومی نمادین Nucleus از کمپانی Iconas

شرکت طراحی ایتالیایی  Iconas احتمالا به نام خودروی سوپراسپرت Vulcano شناخته شده است. اما در طی چند روز قبل، این شرکت، مدل مفهومی کاملا جدیدی را در نمایشگاه اتومبیل ژنو به نمایش در خواهد اورد که Nucleus نام دارد.

این خودرو یک مدل خودران بی نظیر است. بر اساس توضیحات منتشر شده در مورد این کانسپت استثنایی، گفته می شود که Nucleus به طور کامل تا سطح ۵ خودمختار می باشد  هر چند که تصور آن تا حدی برای ما دشوار است. این مدل مفهومی از کانسپت Neo  الهام گرفته شده که چند سال قبل توسط همین شرکت معرفی شده بود  و هیچ نوع فرمان، صندلی راننده، پدال و یا داشبوردی در آن وجود نداشت.

این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود، بیان داشته که  در واقع این کانسپت یک نوع زندگی در فضای سیال را به تصویر می کشد. این مدل مفهومی از لحاظ طولی ۱۷.۲ فوت (۵.۲۵ متر) و از لحاظ عرضی  ۷.۰ فوت (۲.۱۲ = -meters)  نسبت به مدل کانسپت Neo  گسترده تر  شده است و این امر سبب شده تا فضای بیشتری برای رفاه مسافرین فراهم آید. با وجود یک صندلی بزرگ در جلو و عقب، و یک میز کوچک، که می تواند به یک نیمکت راحت تبدیل شود حداکثر شش نفر می توانند به راحتی در این مدل مفهومی جای گیرند.

 این کانسپت بر روی مجموعه ای از چرخ های عظیم ۲۶ اینچی سوار است و در ارتفاع ۵.۷ فوتی (۱.۷۵ متر) از سطح زمین قرار دارد. شرکت Iconas در بیانیه ای اذعان داشته است که: “کانسپت نمادین Nucleus مانند یک سالن استراحت خود ران به نظر می رسد. با وجود یک خط جانبی منحنی وار که بر ماهیت سلولی وسیله نقلیه تاکید دارد، این کانسپت همانند یک حباب محافظ، از مسافران خود محافظت می کند و علاوه بر این از سطح گسترده شیشه ای برخوردار می باشد. Icona تا کنون در مورد زمان دقیق عرضه Nucleus  و ارائه آن به مصرف کنندگان چیزی نگفته و هیچ سخنی نیز در رابطه با قیمت آن به میان نیامده است. مانند بسیاری از وسایل نقلیه دیگر این کمپانی، ما انتظار داریم این مفهوم همچنان به صورت تخیلی باقی بماند و فقط  ما بتوانیم تنها چند روز آن را در ژنو تماشا کنیم .

مطالب مرتبط
تقریبا تمام دی ان ای ما مشابه موش، گاو و گربه است

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.