مدل مفهومی Enverge در نمایشگاه دیترویت محصول ۲۰۱۹ جک

0

مدل مفهومی Enverge در نمایشگاه دیترویت

کمپانی چینی GAC Motors در نمایشگاه خودروی ۲۰۱۸ دیترویت با مدل مفهومی جسورانه و خلاقانه خود تحت عنوان Enverge حضور یافت. کمپانی GAC در گوانگژو چین واقع شده است و بخشی از گروه صنعتی خودروسازی گوانگژو است که مخفف آن، GAC می باشد.

صادرات به آمریکا

آیا خودروسازان چینی به آمریکا می روند یا نه؟ طبق گفته Verge، GAC قصد دارد در سال ۲۰۱۹ خودروهایش را روانه بازار آمریکا کند و از نمایشگاه دیترویت کمک گرفته تا کانسپت بی نظیرش را به علاقه مندان خود در عرصه جهانی معرفی نماید.

گفته می شود که این کراس اوور با درب های بال سوسکی خود دارای بردی برابر با ۳۷۰ مایل و باتری با توان ۷۱ کیلووات ساعت است که می تواند به صورت وایرلس شارژ شده و در عرض ۱۰ دقیقه، مسافت ۲۴۰ مایل دیگر را نیز طی کند.

داخل Enverge

در داخل Enverge نیز همه چیز شکلی مفهومی دارد و صندلی های ظریف razor و یک صفحه نمایش دیجیتال وسیع و فضایی به چشم می خورد که کاملا از داشبورد جدا شده است. در این کانسپت، فرمان، پدال و ترمز شبیه انواع معمولی رایج در سایر خودروها نیستند و به شکل عجیبی، شبیه به هم به نظر می رسند.

این مدل مفهومی، با ظاهر عجیب و غریبش که توانسته توجهات زیادی را به سوی خود جلب کند، می تواند الهام بخش خودروهای تولیدی آتی این کمپانی چینی باشد.

صفحه نمایش بزرگ دیجیتال Enverge واقعا جذاب است و چیزی است که مطمئنا همه آن را دوست خواهند داشت.

چراغ های قابل حذف Enverge

از جهتی دیگر، Enverge دارای ویژگی جالب دیگری نیز هست؛ چراغ های قابل حذف که می توانند به عنوان نورافکن نیز استفاده شوند. پنجره های موجود بر روی درب ها نیز دارای نمایشگرهای مجازی هستند که می توانند به راننده برای دیدن چیزهایی که به صورت نرمال، در شب قابل رویت نیستند کمک نمایند.

مطالب مرتبط
معرفی نوکیا 8 پرو در سه ماهه ی سال 2018

ارائه چنین مخلوقی به عنوان یک خودروی تولیدی بسیار بعید است، اما هیچ چیز از کمپانی نوپای GAC بعید نیست. این شرکت در حول و حوش سال ۱۹۹۷ تاسیس شد و در سال گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو را در چین به فروش رسانده که رقم قابل توجهی است. ما انتظار نداریم که مدل مفهومی Enverge جزو اولین خودروهایی باشد که GAC 2019 به بازار آمریکا خواهد فرستاد، اما همانطور که قبلا اشاره نمودم هیچ چیزی بعید نیست.

گالری کامل کانپت انوریج جک ۲۰۱۹ را در اینجا ببینید:

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.