قابلیت پشتیبانی از کروم کست در مدیا پلیر VLC

0

قابلیت پشتیبانی از کروم کست در مدیا پلیر VLC

مهم ترین تغییری که در به روز رسانی مدیا پلیر VLC به نسخه ی ۳.۰ به وجود آورد این بود که مدیا پلیر VLC از این پس می تواند از کروم کست پشتیبانی کند.

کروم کست عملیات تبدیل کدک و پخش استریم را درصورتی که دانگل شما فرمت ویدیو را پشتیبانی نکند به گونه ای که مدیا پلیر VLC ویدیوها را استریم کند، به صورت هم زمان انجام می دهد.

البته انجام دو عملیات تبدیل کدک و پخش استریم به صورت هم زمان توسط کروم کست باعث می شود که فشار بیشتری به سی پی یو وارد شود و در نتیجه موجب افزایش مصرف باتری شود.

می توان گفت در کنار اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از کروم کست به مدیا پلیر VLC، که نقطه ی قوت و مزیت این نوع از مدیا پلیر در به روز رسانی جدید محسوب می شود، انجام هم زمان دو عملیات توسط کروم کست که به سی پی یو فشار وارد می کند و یاعث می شود که مصرف باتری افزایش پیدا کند یکی از عیب ها و نقاط ضعف این مدیا پلیر در بروز رسانی جدیدش باشد.

البته مدیا پلیر VLC دارای قابلیت ها و مزایای دیگری نیز می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

قابلیت های مدیا پلیر VLC

مدیا پلیر VLC در بروز رسانی نسخه ی ۳.۰ خود که حدود ۳ سال در دست ساخت و طراحی بوده است و تیم برنامه نویسی این نوع مدیا پلیر توانسته اند ۱۵۰۰ باگ از این نرم افزار را به خوبی رفع کنند، توانسته است ویژگی ها و قابلیت های بیشتری را در بر بگیرد که یکی از این ویژگی ها این است که مدیا پلیر VLC می تواند از فرمت ۸K  HDR، ویدیو های ۱۰ بیتی، ویدیو های ۳۶۰ درجه، صداهای سه بعدی، قابلیت کشیدن و انداختن ویدیوها و فایل های HD DVD به خوبی و به شکل منحصر به فردی پشتیبانی کند.

مطالب مرتبط
بررسی لپتاپ Swift 5 ایسر

همچنین در نسخه ی ۳.۰ این نرم افزار به راحتی می تواند اندازه های زیر نویس ها را تغییر دهید علاوه بر این، این نسخه از مدیا پلیر VLC برای آیفون X نیز به شکل فوق العاده ای بهینه سازی شده است.

بروز رسانی مدیا پلیر VLC به نسخه ۳.۰ با تمامی ویژگی ها و قابلیت هایی که به آنها پرداختیم برای سیستم عامل های اندروید، آی او اس، ویندوز، مک، لینوکس، اندروید تی وی، اپل تی وی و سیستم عامل کروم در دسترس می باشد.

منبع : thenextweb

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.