چگونه یک مرد می تواند ۵۰ پوند از وزنش را کم کند و آن را تا بعد از ۵۰ سالگی حفظ نماید

چگونه یک مرد می تواند ۵۰ پوند از وزنش را کم کند و آن را تا بعد از ۵۰ سالگی حفظ نماید

در سال ۱۹۹۵ یکی از ساکنین Ottawa بنام Dave Campbell تصمیم به کاهش وزن خود گرفت و این زمانی بود که می خواست برای مراسم عروسی خودش آماده شود. او وزن خود را از ۲۰۰ پوند به ۱۵۴ پوند کاهش داد.

بعد از این ماجرا او با اطمینان بیشتری به این مسیر ادامه داد. او می گوید روزهای یکشنبه من به شدت علاقه داشتم که دو بسته بزرگ سیب زمینی سرخ کرده بخورم و اشتباهات دیگر در مورد تغذیه انجام می دادم که بسیار نادرست بودند.

در سال ۲۰۰۵ او دوباره  به ۲۰۳ پوند رسید. او یاد آوری می کند: من هنوز ۴۰ سالم نشده بود و زمانی بود که روشنایی و امید به زندگی من بازگشت. او شروع به رژیم گرفتن و دویدن کرد و در طول یک سال به پایین تر از ۱۴۴ پوند رسید. ۱۲ سال بعد، او قول داد که به زودی وزن بسیار زیادی را بتواند کم کند.

Dave  می گوید من به هیچ کس کارهایی را که کردم را پیشنهاد نمی کنم زیرا من بوقلمون سرد می خوردم، و خودم را از غذاهای سالم زیادی محروم کرده بودم که این کار خطرناک است.

سپس او اطلاعات زیادی در رابطه با خوردن و ورزش صحیح به دست آورد و بهترین اتفاق برای او این بود که او دیگر به وزن قبلی برنگشت.

 برخی از ترفندهایی را که او استفاده کرده بود عبارتند از:

 

با خودتان صادق باشید و رژیمتان غیر قابل تحمل نباشد:

هوس و خشم زود گذر ممکن است برای شروع رژیمتان نگران کننده باشد، غذای سالم بخورید که برای یک دوره می تواند ماندگار باشد.

 

مطالب مرتبط
حمله پانیک یا اختلال هراس عصبی چیست و چگونه با آن برخورد کنید؟

برنامه، برنامه، برنامه:

همانطور که برای انجام دادن کارها و مرتب کردن لباس هایم به طور هفتگی برنامه ریزی می کردم برای رژیم غذایی نیز هفتگی برنامه ریزی می کردم.

من از آشپزی سالم لذت می بردم ولی یک روز را برای خرید پیتزا و خوردن آن با دوستان و خانواده ام اختصاص می دادم زیرا وقتی که با کسانیکه دوستش داری این وعده  غذایی را شریک می شوی بهتر می توانی به رژیمت پایبند باشی.

 

خودتان را محروم نکنید:

ما انسان هستیم و نیاز داریم تا از زندگی خود لذت ببریم. برای مثال هفته قبل من ناپرهیزی کردم و حتی بارها اتفاق افتاده که چیپس خورده ام. شما نمی توانید همه چیز را برای خود منع کنید.

 

قهوه بنوشید:

من قهوه سیاه را خیلی دوست دارم و هر روز دو فنجان قهوه قبل از باشگاه رفتن می خورم، سپس به منزل بر می گردم و مقدار بیشتری را برای اینکه با خود سرکار ببرم آماده می کنم. من حتی می توانم نوشیدن الکل را نیز حذف کنم ولی قهوه را نه.

 

ورزش کنید اما نه به صورتیکه برای خود نسبت به انجام ورزش وسواس فکری داشته باشید:

من ۶ روز در هفته را به شدت در باشگاه فعالیت می کردم به طوریکه سه روز فعالیت می کردم و یک روز استراحت. زمانیکه من به شدت وزن کم کردم حدود ۴۵ مایل در هفته می دویدم و احساس کردم که نیاز دارم تا کمی وزنم را اضافه کنم زیرا شبیه اسکلت شده بودم، ولی الان وزنم ثابت شده است.

 

خودتان را سه بار در هفته وزن کنید:

من فکر می کنم این اندازه وزن کردن کافی به نظر برسد. به هر حال، زمانی من حس کردم وزنم کاهش یافته که سایز شلوارم از ۳۶ به ۲۸-۲۹ رسید اما من هنوز هم دوست دارم سایز ۳۰ بپوشم زیرا در اینصورت مجبورم از کمربند استفاده کنم و این ها به من یاد آوری می کند که چه اندازه وزن کم کرده ام.

 

مطالب مرتبط
چرا با یکی از حفره های بینی خود نفس می کشیم

به این فکر کنید که چقدر تلاش کرده اید:

 آیا غذاهای ناسالم در خانه دارید؟ بله، برای دوری از این غذاها فقط باید تصویر ذهنی از آنچه که در گذشته بودید را تجسم کنید، در این صورت آیا دوباره تمایل دارید که به شکل آن روزها در آیید؟ می خواهید چیپس بخورید؟

بدانید که شما بدون این غذاها در وضع ایده آل هستید. من عکسی از روزهایی که اضافه وزن داشتم را روی میزم قرار داده ام و نیم نگاهی به آن به من خیلی چیزها را یاد آوری می کند.

مشخصه های Dave Campbell:

سن:۵۰

ساکن: اوتاوا

شغل: مدیریت امور اجرایی

وزن قبلی:۲۰۳ پوند

وزن فعلی:۱۴۷ پوند

چربی شکم: ۲۶-۲۸%

چربی شکم فعلی:۱۰ درصد

 

اختصاصی وبسایت وردنگار: کپی تنها با ذکر منبع مجاز است.

 

نظرات بسته شده است.