مرسدس اس یو وی ۲۰۱۹ کلاس GLB در میان برف

0

مرسدس اس یو وی ۲۰۱۹

مرسدس بنز این بار قصد دارد تا یک خودروی جدید کلاس G را به نمایش در آورد چرا که این روزها، بخش کراس اوورهای جمع و جور، رونق بسیار بیشتری پیدا کرده است. به همین دلیل، این خودروی کلاس GLB نیز برای همین بخش تولید شده و در حال حاضر، تست های مربوط به مقاومت در سرما را در اسکاندیناوی پشت سر میگذارد. این خودرو مبتنی بر نسل بعدی خودروهای کلاس A بوده و در بخش اس یو وی های جمع و جور، که توسط بسیاری از خانواده ها مورد استقبال قرار گرفته ارائه خواهد شد.

ظاهر مرسدس اس یو وی ۲۰۱۹ 

در یک نگاه گذرا، مدل مرسدس اس یو وی ۲۰۱۹ GLB، از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی را به مدل GLA نشان می دهد، هرچند GLB به طور قابل توجهی بزرگتر است و طرح ان نیز چهارگوشتر و لبه دارتر به نظر می رسد.

بخش عقبی آن نیز به وضوح بلندتر از GLA می باشد، هرچند احتمالا تیز بودن بیش از حد گوشه های این خودرو به  دلیل پوششی است که برای استتار خودرو به کار گرفته شده است.

با این که به دلیل استتار فراوان، قسمت جلوی این کراس اوور چندان مشخص نیست اما کاپوت بزرگ آن به همراه سپرهای منحنی شکلش کاملا به چشم میآیند. البته، همیشه این احتمال وجود دارد که مرسدس بنز در نسخه تولیدی اصلی، این بخش ها را  با نمونه های کوچکتر مخصوص کلاس G جایگزین کند.

از ظاهر خودرو چنین به نظر می رسد که در مرسدس اس یو وی ۲۰۱۹ قسمت عقب، فضای کافی برای صندلی های ردیف سوم نیز وجود خواهد داشت.

قیمت و موتور مرسدس اس یو وی ۲۰۱۹

علاوه بر این انتظار می رود که این کراس اوور، از سیستم چهار چرخ متحرک بهره برد و به  موتورهای بنزینی و دیزلی نیز مجهز باشد. گرچه رانندگان و مسافران تقریبا از کیفیت آپشن های لوکس مرسدس مطمئن هستند، اما هنوز مشخص نیست که با قیمتی در حدود ۳۰،۰۰۰ یورو، چه تعداد از این آپشن ها را میتوان در مدل GLB مشاهده نمود.

مطالب مرتبط
5 اتومبیل جذاب نمایشگاه پاریس 2018

هر چند هنوز تاریخ عرضه این خودرو مشخص نشده ، اما تصور می شود که مرسدس کلاس GLB همین امسال به بازار عرضه شود.

اسپای شات مرسدس اس یو وی ۲۰۱۹ کلاس GLB :

اختصاصی وبسایت وردنگار: هرگونه کپی تنها با ذکر لینک وردنگار مجاز می باشد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.