مرسدس ای ام جی تایید کرد که پیشرانه ۸ سیلندر هیبریدش با توان ۸۰۵ اسب بخار وارد مرحله تولید می شود

0

مرسدس AMG کانسپت تایید کرد که با پیشرانه ۸ سیلندر هیبریدش با توان ۸۰۵ اسب بخار وارد مرحله تولید می شود

AMG : قبل از این که کوپه چهار درب GT   مرسدس-AMG در معرض دید عموم قرار گیرد، یک مدل مفهومی تهاجمی تر هیبریدی با موتور توربوشارژر ۸ سیلندر ۴.۰ لیتری به نمایش گذاشته شد. این هیولای وحشی می تواند توانی معادل ۸۰۵ اسب بخار (۶۰۰ کیلووات) را تولید نماید. خبر بد این است که متاسفانه این موتور به مدل تولید نهایی منتقل نشده – اما خبر خوب این است که ما می توانیم همین موتور را در یک خودروی AMG سطح پایین تر مشاهده کنیم.

تبیاس موریس، رئیس شرکت مرسدس AMG در مصاحبه ای با دیجیتال ترندز تایید کرد که موتور هیبریدی ۸ سیلندر این خودرو به زودی تولید خواهد شد. اما موریس دقیقا به این نکته اشاره ننمود که چه نوع وسیله نقلیه ای قرار است در زیر کاپوت خود از این پیشرانه بهره جوید اما قول داد که مهندسان این کمپانی در حال کار بر روی نسخه تولیدی این موتور هستند.موریس در این خصوص بیان داشت: “شاید شما کانسپت  GT را از نمایشگاه اتومبیل ژنو سال گذشته به یاد داشته باشید. این خودرو دارای یک موتور ۸ سیلندر در قسمت جلو و یک موتور الکتریکی در محور عقب خود بود. همه چیزهایی که در آن نمایشگاه دیدید در حال توسعه است و یک روز به مرحله تولید خواهد رسید.


با توجه به این که بخش AMG، در تلاش برای کاهش وزن خودروهای تولیدی، باتری مخصوص به خود را تولید نموده و به طور گسترده ای از فیبرو کربن در ساخت بدنه استفاده نموده است بنابراین نباید نگران باشید چرا که این خودرو از همان موتور مشابه  تویوتای پریوس استفاده نخواهد کرد؛ موریس به طرفداران این خودرو وعده داده است که موتور هیبریدی نیز همانند پیشرانه های غیر هیبریدی این کمپانی دارای تیپ اگزوزهای تهاجمی خواهد بود. اگر شما چیزی در حدود ۱۲ مایل را به صورت ملایم با این خودرو بپیمایید شاید بسیار آرام به نظر رسد . البته این در حالی است که این موتور هنوز تحت تست های لازم قرار نگرفته و هنوز کمپانی نمی داند که چگونه صدای دلنشینی را همانند یک پیشرانه غیر هیبریدی برای آن به وجود آورد.

مطالب مرتبط
پشتیبانی نسخه ی ios مرورگر مایکروسافت اج از تاچ سه بعدی

در کنار توربوشارژر ۸ سیلندر ترکیبی جدید، چند تکنولوژی پیشرفته از پروژه One ، از جمله موتور توربو الکتریکی AMG، به درون این پروژه نفوذ نموده است. بنابراین ما در حال حاضر شاهد راه اندازی یک کراس اوور عملکردی مانند Audi SQ 7، هستیم  اما در آینده ای نزدیک ما می توانیم چنین ویژگی هایی را به طور منظم در ماشین های عملکرد ی AMG ببینیم.

گالری عکس های مرسدس AMG کانسپت

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.