مشاهده موجود عجیب و مشابه فرازمینی ها در سخنرانی اوباما

0

مشاهده موجود عجیب و مشابه فرازمینی ها در سخنرانی اوباما

در یک ویدئوی عجیب در یکی از سخنرانی های اوباما رییس جمهور سابق ایالات متحده، موجودی شبیه به موجودات فرازمینی توسط دوربین های تلوزیونی شکار شد که در نقش گارد محافظتی انجام وظیفه می کرد.

به گفته گروه هکری انانیموس ناسا به زودی از وجود حیات بیگانه خبر می‌ دهد.

 

سول اینجاست؟

آیا آژانس فضایی ناسا به شواهدی از وجود حیات بیگانه دست یافته است و از آنها استفاده می کند؟

گروه هکری قدرتمند و شناخته شده انانیموس (Anonymous)، این بار با طرح ادعایی مهم، آژانس فضایی ناسا (NASA) را با موج بزرگی از سوالات رو به رو کرد. این گروه هکری، با انتشار بیانیه‌ای جدید اعلام کرد که ناسا به زودی از وجود حیات بیگانه و شواهد مربوط به آن پرده‌برداری خواهد کرد!

 

در واقع، بیانیه جدید گروه هکری انانیموس درباره وجود حیات بیگانه، ارتباط نزدیکی به خبر کشف ۲۱۹ سیاره فراخورشیدی در خارج از منظومه شمسی دارد.

 

چند وقت پیش گذشته آژانس فضایی ناسا از کشف ۲۱۹ سیاره فراخورشیدی جدید به کمک تلسکوپ فضایی کپلر (Kepler Space Telescope) خبر داد. سیاراتی که حداقل ۱۰ مورد از آنان، دارای شرایط محیطی مشابه به زمین بوده و احتمالا از حیات پشتیبانی می‌کنند.

 

توماس زوربوچن (Thomas Zurbuchen) مدیر بخش هدایت ماموریت‌های علمی ناسا نیز ضمن تایید این خبر، در این باره اظهار کرد:

با در نظر گرفتن تمامی فعالیت‌ها و ماموریت‌هایی که به منظور کشف حیات بیگانه راه‌اندازی شده‌اند، ما در آستانه کشف یکی از بی‌سابقه‌ترین اکتشافات تاریخ هستیم!

او همچنین درباره اکتشاف اخیر تلسکوپ فضایی کپلر در هفته گذشته اظهار داشت:
شگفت‌انگیز است! کشف ۲۱۹ سیاره جدید با پتانسیل بالای پشتیبانی از حیات! آیا ما تنها هستیم؟!

 

گروه هکری انانیموس نیز با کنار هم قرار دادن اکتشافات جدید تلسکوپ فضایی کپلر و اظهارات اخیر توماس زوربوچن و فضانوردان سابق آژانس فضایی ناسا، ادعا می‌کند که احتمالا باید خود را برای یک اکتشاف تاریخی آماده کنیم.

تلسکوپ فضایی کپلر، تاکنون توانسته ۴۰۰۰ سیاره فراخورشیدی را کشف کند. از این تعداد، ۳۰ سیاره دارای شرایطی مشابه با زمین هستند و در کمربند حیات ستاره میزبان خود قرار گرفته‌اند

لازم به ذکر است که اوایل سال جاری، ناسا از اکتشاف سامانه جدید تراپیست ۱ به عنوان یک سیستم خورشیدی خواهر خبر داد.

 

مطالب مرتبط
راز اسکلت بیگانه در بیانان های شیلی

منظومه تراپیست ۱، فقط ۳۹ سال نوری با ما فاصله دارد. این اکتشاف به ما می‌گوید که سیاره‌های مشابه به زمین، بسیار نزدیک‌تر از آن چیزی هستند که پیش‌تر تصور می‌کردیم.

با این وجود، پروفسور هاوکینگ درباره یافته‌های اخیر مبنی بر وجود حیات بیگانه در سایر سیارات و اقمار اظهار کرده است:
اکنون بیشتر از هر زمان دیگری، از تنها نبودن خود در جهان هستی اطمینان داریم.

 

منبع :   ScienceAlert

در ویدئوی زیر موجود عجیب و مشابه فرازمینی ها را در سخنرانی اوباما می بینید:

همچنین در این ویدئو که ادعا می شود توسط دولت چین منتشر شده، دولت چین دلیل اینکه چرا ناسا دوباره به ماه بازنگشت را وجود تأسیسات و فعالیت های فرازمینی ها روی ماه می داند. این عکس ها توسط مدارپیمای چینی گرفته شده است:

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.