مشخصات مزدا ۳ جدید: مزدا ۳ جدید با قیمت پایه ۲۵ هزار دلار رونمایی شد

مزدا 3 جدید

0

مزدا ۳ جدید با قیمت پایه ۲۵ هزار دلار رونمایی شد

مشخصات مزدا ۳ جدید: شرکت مزدا یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده خودرو ژاپنی شناخته می شود که تا به حال با محصولات جذاب خود توانسته فعالیت موفقیت آمیزی در صنعت داشته باشد.

پیشتر این کمپانی خبر از رونمایی نسل چهارم مزدا ۳ را داد و تصاویر تیزری متعددی نیز منتشر شد، حال با گذشت چند هفته، در نهایت طی نمایشگاه لس آنجلس ۲۰۱۸، این خودرو در دو مدل هاچ بک و سدان کامپکت یا C سگمنت رونمایی شده است.

مزدا ۳ نسل جدید یا همان نسل چهارم

مزدا ۳ نسل جدید یا همان نسل چهارم، تغییرات بسیاری در مقایسه با نسل پیشین داشته و باید یک مدل کمتر عضلانی رو به رو هستیم، بخصوص آن که در نسخه هاچ بک این طراحی بیشتر عضلانی به نظر می رسد و درباره نسخه سدان کامپکت صدق نمی کند.

تغییرات طراحی و ویژگی های جدید موجب شده تا مزدا نسل چهارمی بهبود یافته تر شود. مزدا از زبان طراحی همیشگی کودو که به صورت بهبود یافته می باشد، بهره گرفته است. البته در سال های گذشته این شرکت کانسپتی از مزدا ۳ را به نمایش در آورد در نهایت توسعه کامل شد و این خودرو را به لس آنجلس آورد تا طی نمایشگاه بین المللی در معرض عموم قرار گیرد.

چراغ های باریک و کشیده همیشگی

مزدا ۳ جدید اگرچه چراغ های باریک و کشیده همیشگی را دارد اما باتوجه به تصاویر، مزدا سعی کرده چراغ ها را جذاب و چشمگیرتر از مدل های پیشین توسعه دهد، از این رو هنگامی که برای نخستین بار تصمیم دارید از نزدیک مزدا ۳ نیو را  مشاهده کنید، تغییرات شگفت انگیز و جذاب خواهند بود.

شرکت ژاپنی در بخش پیشرانه از موتورهای Skyactiv-X بهره گرفته که فناوری جدیدی بحث موتور محسوب می شود. انتظار داشتیم این موتور در سال آینده معرفی شده و سپس به کار گرفته شود اما مزدا به شکل غیرمنتظره آن را در مزدا ۳ به کار می گیرد.

مطالب مرتبط
3 SUVs یا شاسی بلند برتر سال 2017

بروزرسانی گسترده و طراحی تهاجمی

باتوجه به بروزرسانی گسترده صورت گرفته، مزدا ۳ جدید در مدل موتورهای ۱.۵، ۲و ۲.۵ لیتری Skyactiv-G راهی بازار خواهد شد. این خودرو با گیربکس دستی یا اتوماتیک بسته به سفارش مشتریان عرضه خواهد شد. طراحی تهاجمی و تیز کودو که توسط مزدا بروزرسانی شده، ظاهری جذاب را به مزدا ۳ نسل جدید یا نسل چهارمی بخشیده که خیره کننده است.

در کابین داخلی طراحی مینیمالیستی را می توان مشاهده کرد و یک صفحه نمایش ۸.۸ اینچی لمسی برای کنترل آسان خودرو در کنسول میانی بهره گرفته شده است. تریم داخلی از چرم بوده و مشتریان می توانند گزینه رنگی موردنظر را سفارش دهند.

مزدا ۳ جدید به فناوری های مختلف ایمنی مجهز است که باید به کمک ترافیک، سیستم ترمز اضطراری، سیستم عدم خروج از خط و چندی دیگر اشاره کرد.

قیمت پایه ۲۵ هزار دلار

جزئیات بیشتری دردسترس قرار نگرفته و انتظار می رود از سال آینده با قیمت پایه ۲۵ هزار دلار روانه بازار شود. شایان ذکر است مزدا ۳ نسل جدید در بازارهای مختلفی به فروش می رسد و ایالات متحده یکی از اولین ها محسوب می شود. با تمامی فناوری ها و ویژگی های در نظر گرفته شده، مزدا ۳ نسل چهارم در ساختار و طراحی بسیار تفاوت داشته و ساختار مختلفی برای آن در نظر گرفته شد.

منبع

اختصاصی وردنگار؛ هرگونه کپی برداری با نام و لینکدهی مستقیم مجاز است

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.