مشخصات گلکسی تب S4 فاش شد

0

مشخصات گلکسی تب S4 فاش شد

همانطور که می دانید شرکت سامسونگ پرچم داران تلفن های همراه هوشمند خود را یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس را طراحی کرده است و منتظر کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ می باشد تا از پرچم داران تلفن های هوشمند خود رونمایی کند شاید هم در کنار رونمایی تلفن های همراه هوشمند خود بخواهد از تبلت جدیدش نیز رونمایی کند و کارابرانش را که تنها منتظر رونمایی از تلفن های هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس بودند را غافلگیر کند.

براساس گزارشاتی که به تازگی در پایگاه داده ای بنچمارک GFXBench ثبت شده است تبلتی با شماره ی  SM-T835 رویت شده است که حدس می زنیم نسخه ی جدید تبلت شرکت سامسونگ با نام گلکسی تب S4 باشد، البته این احتمال بیشتر به واقعیت نزدیک می باشد چرا که مشخصات ارائه شده توسط پایگاه داده ای بنچمارک GFXBench نشان می دهد که این تبلت می تواند توسط شرکت سامسونگ طراحی شده باشد چرا که دارای بهبود های چشم گیری در مدل جدید خود می باشد.

براساس مشخصاتی که از این تبلت در پایگاه داده ای بنچمارک GFXBench به ثبت رسیده است و با احتمال اینکه این تبلت، همان تبلت گلکسی تب S4 می باشد می توانیم بگوییم که تبلت گلکسی تب S4 به گونه ای طراحی شده است که دارای نمایشگری ۱۰.۵ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل می باشد و البته دارای نسبت تصویری ۸:۵ می باشد.

گلکسی تب S4 با ۴ گیگابایت رم و ۶۴  گیگابایت حافظه داخلی

به نظر می رسد که شرکت سامسونگ برای تبلت گلکسی تب S4 خود ۴ گیگابایت رم و ۶۴  گیگابایت حافظه داخلی که امکان افزایش آن از طریق کارت microSD نیز وجود دارد را تعبیه کرده باشد. اگر چه مدل چیپست این تبلت، در پایگاه داده ای بنچمارک GFXBench مشخص نشده است اما با وجود اعلام پردازنده ی هشت هسته ای با کلاک ۲.۳ گیگاهرتزی و مدل پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۴۰ می توانیم حدس بزنیم که پردازنده ی تبلت گلکسی تب S4 تولید شده توسط شرکت گلکسی چیزی جزء پردازنده ی اسنپدراگون ۸۳۵ نیست.

مطالب مرتبط
وان پلاس در حال توسعه هدفونی مشابه ایرپاد اپل

در تبلت گلکسی تب S4 دوربین اصلی به سنسورهای ۱۲ مگاپیکسلی مجهز می باشد و علاوه بر این دوربین سلفی تبلت گلکسی تب S4 نیز به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز است که این دوربین های اصلی و سلفی با چنین سنسورهایی به کاربران برای گرفتن عکس هایی با کیفیت کمک خواهند کرد. علاوه بر این تبلت گلکسی تب S4 مجهز به قابلیت های دیگری از جمله پشتیبانی از سیستم عامل اندروید ۸.۳ اوریو و اسلات سیم کارت می باشد به گونه ای که با استفاده از چنین قابلیت بی نظیر و منحصر به فردی می توان تماس برقرار کرد.

به این دلیل که شرکت سامسونگ در سال قبل در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ از تبلت گلکسی تب S3 خود رونمایی کرده بود بنابراین احتمال این مسئله را می دهیم که شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۸ امسال هم در کنار رونمایی از پرچم داران تلفن های همراه هوشمند خود یعنی تلفن های همراه هوشمند گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از تبلت گلکسی تب S4 جدید خود نیز رونمایی کند. اما این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ رونمایی از تبلت گلکسی تب S4 را به تاریخ دیگر موکول کند.

منبع: androidheadlines

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.