چالش ۳۰ روز غذای سالم: مصرف قهوه برای تسکین درد

0

چالش ۳۰ روز غذای سالم: مصرف قهوه برای تسکین درد


به ۳۰ روز غذای فوق العاده، چالش ۳۰ روز غذای سالم، برای تبدیل رژیم غذایی خود به مواد سالمتر در ماه آذر خوش آمدید. غذاهای فوق العاده دارای مزایای بی شماری، از افزایش سیستم ایمنی و تقویت بدن تا جلوگیری از بیماری و حتی مدیریت یائسگی هستند. در اینجا، ایده هایی برای اضافه کردن قهوه به رژیم غذاییتان وجود دارد، که از امروز شروع می شود!

یک فنجان قهوه می تواند بیشتر از بیدار شدن از خواب در صبح عمل کند. نشان داده شده است که نوشیدن آن باعث کاهش سرعت از دست دادن حافظه با توجه به سن می شود. یک مطالعه اخیر نشان داد که دو فنجان قهوه در روز نیز ممکن است حافظه بلند مدت را بهبود بخشد. اما این همه کاری نیست که یک فنجان ماده جادویی می تواند انجام دهد.

انواع کافئین ها می توانند با کاهش سایز عروق خونی که معمولا قبل از شروع سردرد و یا میگرن بزرگ می شوند، سردرد را از بین ببرند. مصرف آسپیرین با یک فنجان قهوه کافئینی می تواند باعث کاهش درد نیز بشود. به گفته محققان، اثربخشی حالت ترکیبی برای کاهش درد در ۴۰ درصد موثرتر از آسپیرین است. ( بهبود التهاب مزمن و از بین بردن نشانه های بیش از ۴۵ بیماری با راه حل ساده و طبیعی برای درمان کامل بدن).

چگونگی تهیه

همه ما می دانیم که چگونه یک فنجان قهوه را آماده کنیم، اما تهیه نوع عالی آن دارای دستور العمل های مختلف است. بعضی از آنها میزان قهوه کمتری نیاز دارند، در حالی که دیگران نیاز به یک قهوه غلیظ دارند.

کره بادام بابونه اسپرسو

این محصول از بادام و یک ظرف قهوه اسپرسو تهیه شده است. کره بادام بابونه اسپرسو برای کلوچه ها، وفل ها و بلغور جو دوسر ایده آل است یا شما می توانید نصف موز را برای یک میان وعده روی آن پخش کنید.

مطالب مرتبط
چگونه در بارداری از موهای خود مراقبت کنیم؟


کلوچه قرمز مکزیکی

این غذای گرم و خوشمزه برای زمستان مناسب است. بهترین قسمت آماده شدن آسان آن است که بسیار آهسته پخته می شود. پس از آماده شدن، با گشنیز، پنیر خرد شده، نخود سیاه، پیاز سرخ شده، لیمو، یا آووکادو آن را تزیین کنید.


قهوه پاستا پائولو

دستورالعمل ساده پائولو واقعا شبیه کیک پخته شده است، اما دارای مقدارکالری کم است. اگر بخواهید میزان قندتان کاهش یابد، شربت فویل کمتری اضافه کنید.

نوش جان

شاید به چالش های دیگر علاقه مند باشید:

چالش ۳۰ روز غذای سالم: عدس برای انرژی زایی در سراسر روز

چالش ۳۰ روز غذای سالم: کاهش ابتلا به دیابت با دارچین

چالش ۳۰ روز غذای سالم: بادام زمینی برای کاهش التهاب

چالش ۳۰ روز غذای سالم: قارچ و افزایش ایمنی بدن

 

 

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.