معرفی قیمت و مشخصات HTC U12

0

معرفی قیمت و مشخصات HTC U12

HTC U12 : همانطور که می دانید شرکت HTC شرکتی است که در زمینه ی طراحی و تولید تلفن های همراه هوشمند فعالیت دارد که تلفن های همراه هوشمند تولید شده توسط این شرکت دارای سیستم عامل های اندروید و ویندوز فون می باشند.

این شرکت به تازگی از تلفن همراه هوشمند پرچم دارش با نام HTC U12 رونمایی کرده است که به تازگی مشخصات منتسب به این تلفن همراه هوشمند شرکت اچ تی سی توسط یک روزنامه نگار روسی منتشر شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده گوشی همراه هوشمند HTC U12 دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی با ابعاد ۱۸ به ۹ می باشد که با رزولوشن QHD همراه است.

البته جالب است بدانید که به این دلیل که برای صفحه نمایش تلفن همراه HTC U12 یک نمایشگر سوپر LCD در نظر گرفته شده است دیگر قرار نیست که از نمایشگر امولد در تلفن همراه هوشمند HTC U12 استفاده شود.

جنس بدنه و پشت این پرچم دار شرکت اچ تی سی از شیشه می باشد البته از یک فریم فلزی برای اطراف HTC U12 استفاده شده است.

در طراحی و ساخت تلفن همراه هوشمند HTC U12 از چیپست بی نظیری که امروزه اکثر شرکت های تولید کننده ی تلفن های همراه هوشمند از آن در تولید موبایل های هوشمند خود استفاده می کنند با نام اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده شده است.

HTC U12 دارای ۶ گیگابایت رم و همچنین۲۵۶ گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد. طراحی تلفن همراه هوشمند HTC U12 به گونه ای می باشد که دست کاربر برای اضافه کردن میزان حافظه ی جانبی تلفن همراه باز است.

ویژگی های سخت افزاری HTC U12

حالا بعد از اطلاعات و مشخصات تلفن همراه هوشمند HTC U12 در زمینه ی حافظه ی داخلی آن بهتر است در مورد دوربین های اصلی و سلفی HTC U12 توضیح دهیم که برای تمامی کاربران تلفن های همراه هوشمند موضوع بسیار مهمی می باشد.

مطالب مرتبط
آژانس ضد دوپینگ مورد حمله سایبری قرار گرفت

دوربین دوگانه ی استفاده شده در HTC U12 دارای رزولوشن های ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی می باشد و علاوه بر دوربین اصلی این تلفن همراه هوشمند اچ تی سی دوربین سلفی آن نیز دارای رزولوشنی برابر با ۱۲ مگاپیکسل می باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد و خارق العاده ی این پرچم دار تلفن های همراه هوشمند شرکت اچ تی سی این است که این تلفن همراه قرار است در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد از این رو یک گواهینامه ی استاندارد IP68 نیز دریافت کرده است علاوه بر تمامی اینها اچ تی سی U12 مجهز به یک باتری با ظرفیت ۳۴۲۰ میلی آمپر ساعتی می باشد.

اچ تی سی U12 به گونه ای طراحی شده است که از دو سیم کارت به همراه شبکه های مخابراتی ۵G پشتیبانی خواهد کرد.

سیستم عاملی که برای این تلفن همراه هوشمند شرکت اچ تی سی در نظر گرفته شده است اندروید با نسخه ی ۸ و با نسخه ی ۱۰ رابط کاربری سنس اچ تی سی می باشد.

احتمال می دهیم که تلفن همراه هوشمند پرچم دار شرکت اچ تی سی، اچ تی سی U12 در آوریل که برابر می شود با فروردین تا اردیبهشت سال ۱۳۹۷ و با قیمتی حدود ۸۸۰ دلار عرضه خواهد شد.

این قیمت براساس گزارشات و گفته های بدست آمده در این مطلب آورده شده است در صورتی که نمی توان گفت یک قیمت قطعی می باشد بلکه در آینده بعد از عرضه ی این تلفن همراه هوشمند به بازار امکان دارد که تغییر کند.

منبع : phonearena

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.