ملاقات با هیوندا ولستر توربو ۲۰۱۹

مدل موردبحث از پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 201 اسب بخار بهره می برد. این پیشرانه در کنار گیربکس شش یا هفت سرعته اتوماتیک کلاچ دوگانه قرار می گیرد. البته برای کسانی که به دنبال یک مدل قدرتمندتر هستند می توانند مدل N را با پیشرانه 275 اسب بخاری خریداری کنند. این نسخه قیمتی بیش از مدل استاندارد هیوندا ولستر توربو 2019 هیوندا دارد.

ملاقات با هیوندا ولستر توربو ۲۰۱۹

هیوندا ولستر : ما اخیرا موفق شدیم با پیدا کردن یک دستگاه خودرو هاچ بک قدرتمند ولستر توربو ۲۰۱۹ هیوندا بررسی از آن داشته باشیم. یک اتومبیل سه نفره ایده آل که در طراحی ظاهری و داخلی ظرافت بسیاری را می توان شاهد بود. سیستم تعلیق، گشتاور و برخی فناوری های مدرن جدید نیز به این هاچ بک افزوده است.

این محصول به عنوان مدل سال ۲۰۱۹ پیشرفت هایی نسبت به نسل قبل خود پیدا کرد و توانست موردتوجه طرفداران و کارشناسان قرار گیرد. افزوده شدن خطوط جدیدی روی بدنه و پهن تر شدن گل گیرها ویژگی هایی بوده که در طراحی هیوندا ولستر توربو ۲۰۱۹ می توان مشاهده کرد. با رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی زیبایی ظاهری این خودرو دو چندان شده و طراحی سپر و چراغ ها نیز بسیار بهبود پیدا کرده است.

البته بزرگترین بخشی که تغییری دستخوش آن شده قسمت جلوپنجره می باشد. جلوپنجره مشبک آن متفاوت از نسل پیشین است و با مشاهده آن تغییرات حاصل شده را به خوبی می توان مطلع شد. اساسا هیوندا تصمیم گرفت محصولی را معرفی کند که در مقایسه با نسل قبل ویژگی های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده و می تواند نظر مخاطب و مشتریان را جلب کند. در طراحی بیرونی و داخلی ولستر توربو ۲۰۱۹ یک مدل قابل توجه کره ای است و پیشرانه های مختلفی برای آنها در نظر گرفته شد.

مدل موردبحث از پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت ۲۰۱ اسب بخار بهره می برد. این پیشرانه در کنار گیربکس شش یا هفت سرعته اتوماتیک کلاچ دوگانه قرار می گیرد. البته برای کسانی که به دنبال یک مدل قدرتمندتر هستند می توانند مدل N را با پیشرانه ۲۷۵ اسب بخاری خریداری کنند. این نسخه قیمتی بیش از مدل استاندارد هیوندا ولستر توربو ۲۰۱۹ هیوندا دارد.

مطالب مرتبط
رونمایی هیوندا از Genesis G70 2019

برای مدل ۲۰۱۹ سیستم تعلیق و فرمان تغییراتی پیدا کرده است. مهندسان هیوندا به وضوح پیداست که وقت بیشتری روی توسعه این مدل گذاشتند. بنابراین سواری بهتر و احساس لذت بخشی را می توان در کنار هیوندا ولستر توربو ۲۰۱۹ داشت. سیستم تعلیق به شکلی اسپرت بوده و نظر هر فردی را به خود جلب می کند. به نظر می رسد توزیع وزن در این خودرو به شکل بهتری صورت می گیرد و از این رو افراد می توانند تجربه سواری آرامش بخش و نرمی داشته باشند. ولستر یک هاچ بک بزرگ بوده اگرچه ابعاد بزرگی ندارد.

هیوندا در بحث کیفیت این مدل توجه بالایی داشته به شکلی که هنگام ملاقات با ولستر توربو ۲۰۱۹ می توانید به این موضوع پی ببرید. در نگاه نخست این خودرو هیوندا بسیار هیجان انگیز است و نظر هر فردی را جلب می کند. محصولی که سعی شده نسبت به مدل پیشین ارتقا چشمگیری پیدا کرده و نظر مخاطب و مشتریان را جلب کند.

گفته می شود شرکت هیوندا در نسخه گیربکس دستی ولستر توربو از تایرهای ظریف Michelin Pilot Sport 4 بهره گرفته که افراد می توانند آن را در شرایط بارانی، خشک و تابستانی به کار گیرند. این لاستیک ها کیفیت بالایی داشته و دوام قابل توجهی نیز می توان انتظار داشت.

نسخه استاندارد ولستر دارای صندلی پارچه ای بوده اما نسخه توربو آلتیمیت از صندلی های شیک چرمی برخوردار است. همچنین کیفیت تریم داخلی بسیار قابل توجه بوده و باکیفیت جلوه می کند. یکی از ویژگی های بارز ولستر افزایش قابل توجه فضای سرنشینان جلو بوده که تجربه سواری لذت بخشی را فراهم می آورد.

این ظرفیت بالا در قسمت سرنشینان جلو می تواند سفر را لذت بخش سازد. برخلاف بخش جلو، قسمت عقب ولستر توربو نسبتا کوچک است و برای قرارگیری یک نفر مناسب می باشد. اما می توان تا دو نفر را جای داد که بعید به نظر می رسد بتوانند سفری راحت را تجربه کنند.

مطالب مرتبط
اعلام قیمت هیوندا ولستر ان پرفورمنس Veloster N Performance

به طور کلی ظرفیت سرنشینان ولستر توربو ۲۰۱۹ در سطحی بوده که می تواند رضایت بخش باشد و حجم مطلوبی را دربرگیرد.

هیوندا در نسل جدید ولستر تغییراتی حاصل کرده که این مدل را نسبت به قبل قابل توجه تر ساخته است. از این رو افراد می توانند آن را مدلی ایده آل بدانند که در نوع خود قابل توجه است. طراحی ظاهری در کنار پیشرانه قدرتمند بی شک می‌تواند برای افرادی که به دنبال هاچ بک اسپرت و پرتوانی باشند، گزینه ایده آلی باشد. تاکنون محصولات مختلفی توسط هیوندا راهی بازار شد. بسیاری پرسشی در ذهن دارند که چرا ولستر دارای سه درب به جای چهار درب است. در حالی که بسیاری آن را اشتباه می دانند اما باتوجه به هیوندا درب چهارم برای جلوگیری از خطر تصادف حذف شده است. گذشته از آن کابین عقب ظرفیت بسیاری را در برنمی گیرد و جایگیری راحت تنها یک نفر نیاز به درب چهارم را از بین می برد. طراحی کابین داخلی به شکلی بوده که اسپرت به نظر می رسد از همین رو فضای سرنشین کمی تنگ و کوچک است. البته اگر سه نفر در این خودرو قرار گیرند سرنشینان سفری راحت را می توانند تجربه کنند.

بنابراین مشکلی وجود نخواهد داشت و شرکت هیوندا نیز سعی کرده همیشه محصولاتی ارائه دهد که در نوع خود قابل توجه هستند. ولستر طراحی نامتقارن و جذابی دارد که به عنوان یک هاچ بک قدرتمند می توان انتظار عملکرد بالایی در مقایسه با برخی رقبا داشت. شاید طراحی به شکل ظریفی جلوه کند اما آن چه در زیر کاپوت قرار گرفته فراتر از انتظار خواهد بود.

در داخل کابین می توان کیفیت را به خوبی احساس کرد و محصول شرکت کره ای قادر است نیاز کاربر را به عنوان یک هاچ بک باکیفیت نشان دهد. برخلاف برخی مدل های هاچ بک که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و بیشتر یک مدل مقرون به صرفه به شمار می روند، ولستر هاچ بک را می توان در دسته خودروهای کامپکت پرتوان جای داد که در نوع خود می تواند عملکرد خوبی نشان دهد.

مطالب مرتبط
تصویر جدید از شاسی بلند فول سایز آینده هیوندا

هیوندا ولستر توربو در نسخه پایه ۱۸۵۰۰ دلار و در نسخه آلتیمیت ۲۹ هزار دلاریست. هر دو مدل از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می کنند. ویژگی های مختلف ایمنی و رفاهی برای هر دو نسخه در نظر گرفته شده تا مشتریان بتوانند از هاچ بک قدرتمند و قابل توجه هیوندا برخوردار شوند.

هیوندا در سبد محصولات خود کراس اوور، شاسی بلند، وانت پیکاپ و چندی دیگر داشته و ولستر یک هاچ بک کارآمد است. با این حساب می توان ولستر توربو یک مدل قابل توجه از برند کره ای به شمار آورد.

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

نظرات بسته شده است.