موتورولا به ساخت هدست واقعیت مجازی می پردازد

0

موتورولا به ساخت هدست واقعیت مجازی می پردازد

هدست واقعیت مجازی : همانطور که می دانید شرکت موتورولا که در زمینه ی طراحی و تولید تلفن های همراه هوشمند فعالیت دارد تلفن های همراه هوشمندی را به بازار عرضه می کند که همراه با طیف وسیعی از ماژول ها از اسپیکر الکسا و دوربین ها می باشند.

مطمئناً شما چنین ماژول هایی را با نام موتو ماد می شناسید.

براساس تصاویری که از خبرنگاری به نام ایوان بلس در زمینه ی هدست واقعیت مجازی اختصاصی موتورولا منتشر شده است باید بگوییم که در حال حاضر شرکت موتورولا برنامه ریزی هایی جهت ساخت هدست واقعیت مجازی اختصاصی برای تلفن همراه هوشمند سری موتو زی خود دارد به گونه ای که از این رو یک برآمدگی دوربین دایره ای شکل و بزرگ در این تلفن همراه هوشمند طراحی شده است.

البته هنوز جزئیات این طرح به طور کامل مشخص نمی باشد چرا که هنوز از زمان رونمایی از این محصول هوشمند هیچ گونه اطلاعاتی نداریم.

اما تجربه نشان داده است که از زمان معرفی محصولی که شرکت موتورولا قصد ارائه ی آن را دارد تا زمان رونمایی و عرضه ی آن محصول به بازار مدت زمان نسبتا زیادی به طول می انجامد.

بنابراین پیش بینی می کنیم که محصول هدست واقعیت مجازی اختصاصی تلفن همراه هوشمند سری موتو زی نیز اینچین باشد.

هدست واقعیت مجازی موتورولا و ظاهر آن

همانطور که گفتیم یک محفظه ی دایره ای شکل بر روی هدست برای دوربین تلفن هوشمند موتو زی در نظر گرفته شده است که یک ظاهر عجیب و غیر معمول به این تلفن همراه هوشمند شرکت موتورولا می دهد.

البته این بخش از طراحی تنها ویژگی جدید و عجیب است و طراحی دیگر قسمت های باقی مانده از این تلفن همراه هوشمند مشابه با سایر تلفن های همراه هوشمند موجود در بازار می باشد.

مطالب مرتبط
Zenfone 5 Max گوشی هوشمند میان رده ایسوس معرفی شد

علاوه بر اینکه شرکت موتورولا قصد دارد هدست واقعیت مجازی اختصاصی برای تلفن همراه هوشمند خود طراحی و تولید کند، شرکت سامسونگ نیز قصد دارد در آینده چنین هدست های واقعیت مجازی را طراحی و تولید کند که فقط مختص تلفن های همراه هوشمند شرکت خودش باشند.

احتمال داده شده است که شرکت موتورولا از قابلیت منحصر به فرد اندروید موسوم به Daydream VR در محصول هدست واقعیت مجازی اختصاصی تلفن همراه هوشمند سری موتو زی خود استفاده کند.

یکی دیگر از قابلیت هایی که احتمال داده می شود در این محصول وجود داشته باشد واقعیت افزوده می باشد.

هرگونه کپی برداری با نام وردنگار مجاز می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.