میشل پفیفر می گوید با هر زنی که صحبت کرده ام، مورد آزار جنسی قرار گرفته است

0

میشل پفیفر می گوید با هر زنی که صحبت کرده ام، مورد آزار جنسی قرار گرفته است

هالیوود در چند هفته اخیر با اتهاماتی دست به گریبان شده است:

هاروی وینستین تولید کننده معروف هالیوود در مورد آزار و اذیت زنان، مورد اتهام قرار داده است.”

 در حال حاضر، میشل پفیفر می گوید با هر زنی که در هالیوود کار می کند صحبت کرده ام، مورد آزار جنسی قرار گرفته است. سوءاستفاده در هالیوود حتی بیشتر از آنچه قبلا تصور می شد، گسترش یافته است.

میشل پفیفر در مصاحبه ای با بی بی سی توضیح داد که او هرگز شخصا با تولید کننده هایی که اصول اخلاقی را رعایت نمی کنند کار نمی کند. او ادعا می کند که با هر زنی که در هالیوود کار می کند صحبت کرده ام، مورد آزار جنسی قرار گرفته است. او گفت:

“واقعا زنی وجود نداشته که با او صحبت کنم و او این تجربه را نداشته باشد و این واقعا به شما نشان می دهد که سیستم دارای مشکل است.”

این بازیگر مشهور، مکالمات جدیدی در حیطه آزار و اذیت و اتهاماتی که زنان در تمام طول زندگی خود به آن دچارند، را دارد. پفیفر بیان کرد:

 “ما هرگز این موضوع را مورد بحث قرار نداده ایم و آن را به بیرون درز نداده ایم.”

پس از اینکه هارلی وینستین از اتهامات علیه  خود می گریخت (که مکررا آنها را رد کرده بود)، ده ها تن از زنان ادعا کردند که کارگردان “جیمز توباک” آنها را مورد تجاوز و آزار جنسی قرار داده است. توباک نیز این ادعاها را رد کرد.

“برت راتنر” فیلمساز، متهم به تجاوز جنسی به چندین زن شد. راتنر این ادعاها را رد کرد، اما با این وجود “وارنر بروس” او را اخراج کرد.

چندین نفر ادعا کردند که بازیگر “کوین اسپیسی” به طور نامناسبی به آنها چشم دوخته و از مجموعه کارت های خانگی آنها استفاده کرده است.

تعداد زیادی از ادعاهایی که در اختیار عموم مردم قرار می گیرد روشن می سازد که تاریخچه عمیق و ریشه داری در مورد آزار جنسی در هالیوود وجود دارد.

پفیفر معتقد است که هر زن به تنهایی در فیلم، تحت تاثیر آن قرار گرفته است.

پفیفر به صورت خوش بینانه ای می گوید که گفتگوها بین مردم در مورد میراث ننگین هارلی وینستین آغاز شده است.

این بازیگر در ادامه می گوید: “بازتاب زیادی در رابطه با مردان و زنان وجود دارد. زمان به ما خواهد گفت که آیا این بازتاب ها فایده عملی داشته یا نه.”

مطالب مرتبط
چهره های بازیگران هالیوود در اولین فیلم خود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.