میمون مومیایی شده بر روی سقف یکی از فروشگاه های شهر مینیاپولیس

0

میمون مومیایی شده بر روی سقف یکی از فروشگاه های شهر مینیاپولیس

میمون مومیایی : در مینیاپولیس، یک مومیایی پر رمز و راز کشف شد. چگونه سر و کله این میمون مرده بر روی سقف فروشگاهی در مینیاپولیس پیدا شده است؟

در ۸ آوریل امسال، تصویری از یک میمون مومیایی شده در صفحه فیس بوک قدیمی مینیاپولیس آپلود شد.

این عکس توسط یک مرد گرفته شده بود که ادعا می کرد وقتی در حال کار بر روی سقف فروشگاه دیتون به منظور بازسازی آن بود (یک موسسه ۱۰۰ ساله که به یک فضای تجاری جدید تبدیل شده است) این مومیایی را پیدا نموده است.

ظاهرا این عکس نشان دهنده بقایای مرده یک میمون خشک شده و  به رنگ زرد درامده به دلیل گذر زمان طولانی از مرگش بود که سراسر قسمت شکم او با زخم های افقی بریده شده بود.

عکاس می گوید که در هنگام بازسازی سقف فروشگاه، “این مومیایی کشته شده” را پیدا کرده است.

اما این میمون مومیایی از کجا آمده است؟ چگونه سر و کله چنین مومیایی به ناگاه بر روی سقف یک فروشگاه پیدا شده است؟

چه کسی یا چه حیوانی چنین ضربات مرگباری را بر شکم او واردآورده بود؟

خوانندگان قدیمی مینیاپولیس، صفحه فیس بوک این شهر را با نظرات مختلفی پر کردند. چندین خواننده این صفحه فیسبوک، تبلیغاتی از دهه ۵۰ و ۶۰ را به یاد آوردند که فروشگاه حیوانات خانگی را که به تازگی در این شهر افتتاح شده بود تبلیغ می کردند.

برخی دیگر روزنامه هایی را به یاد آوردند که فروش میمون های بامزه ای از جمله میمون عنکبوتی و سنجابی و همچنین ماهی های گرمسیری و پرندگان مینا، را تبلیغ می کردند.

یکی دیگر از خوانندگان، همکار سابقش را به یاد می آورد که گفته بود در اوایل دهه ۵۰ در این شهر کار می کرده و در آن زمان یک میمون از طبقه ی هفتم یا هشتم وارد کانال آب  می شود و توسط تیغه آن به شدت آسیب دیده و می میرد.

مطالب مرتبط
تصاویر از ۲۰ خودروی عجیب و مفهومی پژو

تا کنون تنها یک خانواده ادعای قابل قبولی را در مورد این مومیایی شده اسرارآمیز اظهار نموده اند.

ریگان مورفی، شهردار رابینسدیل که در همان نزدیکی ها قرار دارد، گفت که احتمال دارد این کار پدرم بوده باشد. مورفی در ادامه اظهاراتش بیان داشت که پدر من [لری] در ۶۰ سالگی برایم تعریف کرد که در نوجوانی یک میمون را از فروشگاه دیتون به سرقت برده بود.

لری و دوستانش ظاهرا در یک بعد از ظهر سرد زمستانی پس از پایان یافتن کلاس درس به فروشگاه حیوانات خانگی رفته بودند.

دوستان لری به داخل مغازه حیوانات خانگی رفتند و یک میمون را زیر ژاکت خود پنهان کرده و به نزد لری آمدند. هنگامی که مادر لری میمون را دید و از کاری که کرده بودند مطلع شد، به پسران گفت که باید هر چه زودتر حیوان را سر جایش برگردانند و به فروشگاه حیوانات خانگی تحویل دهند.

مورفی در ادامه سخنانش افزود لری و دوستانش به فروشگاه بازگشتند، میمون بخت برگشته را بر روی یک پله برقی قرار دادند و فروشگاه را ترک کردند. شاید، میمون از همین جا به مجرای سقف رسیده باشد.

به گفته بی بی سی، این توضیح منطقی است، اما مقامات در حال کار با موزه های محلی هستند تا بتوانند بفهمند که داستان واقعی چه بوده و بر سر این میمون چه آمده است.

اما در حال حاضر، این رمز و راز حل شده است.

ماری بلر، یک متخصص زیست شناسی و مدیر تحقیقات تنوع زیستی موزه تاریخ طبیعی آمریکا، در ایمیل خود به خبرگزاری Live Science بیان داشت:

“میمون نشان داده شده در عکس قطعا یک میمون سنجابی است. “

میمون های سنجابی در درجه اول در جنگل های بارانی گرمسیری آمریکای مرکزی و جنوبی زندگی می کنند و پس از چندی آن ها قربانی بازار داغ حیوانات خانگی بازار سیاه شده اند.

مطالب مرتبط
بی ام و و معرفی محصولی جدید از خانواده X

اختصاصی وردنگار – هرگونه کپی برداری با نام و لینک دهی مستقیم مجاز است

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.